nak makan ala korea!

Salam 'alaik..
bangun lambat lagi aku hari ni gara-gara membalas tweet abang-abang aku. bila masa pulak aku ada abang yang ramai? abang aku sorang je itulah abang, itulah pembuli lagipun abang aku mana ada account twitter. sebenarnya semalam bertweet dengan orang yang akan belanja aku hujung minggu ni. yeay!.. aku dapat rasakan naik semester baru nanti mesti ada orang tegur aku gemuk. HAHA.








lama dah tak makan beramai-ramai di seoul garden plus dibelanja selain encik rie belanja McD haritu dan kakak aku belanja sushi. hehe. dan semestinya kami akan pergi berempat termasuk adik aku sekali. kalau ada ted dan adik aku bermakna kena pergi karok. hoyeah! aku memang dah lama tak melalak sampai hilang suara. selalu karok kat rumah tak best sebab tak boleh menjerit sekuat hati.




tak sabar!tak sabar!
hehe

Ulasan

incik krueger berkata…
aiyakk..ko nih..kang x pasal2 ramai yg nk folo twitter aku sbb nk mkn seoul garden..haha..prasan jek..aku da x sbr da ni..
Zazachan berkata…
@incik krueger hahaha.. jap gi aku update bagitau sape nk makan free kat seoul garden sila folo twitter @ted_sama. haha
~cik tiram~ berkata…
aaaaa sy da lama teringin nak makan kat seoul garden wuuuu
Zazachan berkata…
@~cik tiram~ nanti sy tunjukkan gambar makanan kt seoul garden k.hehe.. takdelah..gurau je.
Newsberri berkata…
best aar dia ade org blanje huhu..
Zazachan berkata…
@Rie blah la ko matt. macam ko tak termasuk sekali pulak..huhu
Zazachan berkata…
@baincardin yeay! kimchi! hehe

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?