sosial network dah terlalu banyak..

Salam..
sebenarnya aku baru balik dari lab. fuyoo! lab habis malam, gile gempak! HAHA. ok, saje buat-buat teruja. letih kot nak pegi lab setiap 3 jam. balik je aku terus buka emel. sebab notification kat ym aku ada 7 emel yang aku terima. sape je yang bagi aku emel. facebook kan ada. HAHA.

buka je ada lah terselit dari mr. raksasa. anjat owang! bak kata cik pain. huhu. aku tengok lah apo bondo ntah dio dok invite den ni hah. fanbox?apo ko bondo ontah! belek-belek. macam facebook pun ada. belek lagi, eh? dah macam myyearbook pulak. belek lagi. ok dah taktahu nak cakap macam apa pulak lagi. HAHA.

sila klik untuk lihat lebih jelas.

siap ada fans.. fuyoooo!!.. sape je yang nak jadi kipas susah nak mati aku? HAHA. kawan pun sorang tu je lah. encik baju kuda belang. kutuk lebih-lebih jap lagi kena fire padan muka aku. sori ye mr. raksasa. 

tak boleh nak dinafikan sekarang ni dah banyak sangat laman sosial yang ada selain facebook. sebelum ni aku ada macam-macam account. facebook lah, myspace lah, friendster lah, myyearbook lah. tapi tak buka pun setakat sign up je. malas aku nak buka, bukan ada apa-apa pun. yang boleh dikatakan aktif facebook tu je lah satu. website lain macam twitter dan formspring pun kot. tapi website-website tu tak macam laman sosial sangat kan? sebab tak banyak benda yang boleh kita buat kat website tu. setakat update status dan jawab soalan je lah. 

korang taknak ke sign up kat fanbox ni? kalau korang sign up add lah aku. HAHA.

sok aku tinggal berdua je dengan cik sakura
taktahu lah nak buat pe esok
mungkin meneruskan perjuangan menyiapkan assignment
dan report.
huhu

Ulasan

jijie berkata…
haha.. malas sudah nak ada social network ni..
benefit pada orang-orang yang HOT, SEXY & MODELLY FIGURED je...
myyearbook, tagged sesuai utk orang-orang yg sedang mencari partner (huhu..paling sopan aku cakap ni... kang ada orang butthurt lak)
myspace... urm.. penuh dengan budak2 sekolah kot.. penuh dengan bahasa wwww.. (u perfectly know what is it.. haha)
fuh! kalau fb takde nanti maybe blog dan twitter ajela pasni.. =)
Zazachan berkata…
@jijie agk la di situ..tp btul ke fb nk tutup da??
syaiCHOLOGIST-to-be berkata…
ahaaaa macam-macamm "-.-
zaimah berkata…
fb pun da maikn bosan kg..
Sang Gabriel berkata…
facebook pon ala kadar je aku tengok.dun giv me more like that!haha
SyahmiFikri berkata…
haa.. bnyak sgt skarang nie... dah tak tau nak handle mana satu.. last2 semua off cmtuh jer
Zazachan berkata…
@syai.nia.sharif mcm2 smpai dah tak terkira sign up..hehe
Zazachan berkata…
@.::zaimah::. tau xpe..mls dah nk buka fb skrg ni.mcm xde pape..huhu
Zazachan berkata…
@gabanMorka haha..ko buat la website br..ikut citarasa ko lepas ni..
Zazachan berkata…
@SyahmiFikri aku terus delete kot..huhu

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?