tengok tv di facebook.

Salam 'alaik..
facebook dah macam tak best je aku rasa, jadi bagi menghilangkan rasa bosan dengan facebook, aku aku mengLIKE segala page yang best. nampak je sape-sape kawan-kawan facebook aku yang like page keluar kat timeline aku akan usya page tersebut dan kalau best aku like lah. 


rasanya dah banyak page yang aku like sampaikan timeline facebook aku banyak update dari page berbanding kawan-kawan facebook aku. ok lah kot aku rasa sekurang-kurangnya dapat ilmu dari page yang aku like dari membaca status yang kebanyakannya merupakan luahan perasaan dan emo.


semalam, aku ternampak mimi (bukan kucing) like page. nama macam pelik. aku taktahulah page apa tu. aku usya lah. kat page tu ada tulis 'live streaming'. erk? ada tv ke? godek lagi..




wahh!! memang tv lah. boleh tengok tv kat facebook tu. godek lagi....




boleh tengok astro kot! rumah sewa aku takde astro boleh lah layan kat facebook je nanti. hehe. walaupun tak banyak siaran takpelah asalkan ada. korang pun mesti taknak terlepas tengok tv kat facebook kan. like lah kalau suka




raacuun ke caaruun?
hehe

Ulasan

miCoS!! berkata…
mimi (bkn kucing)tue aku ke???huhu
Zazachan berkata…
micos: a'ah la yunk sape lagi kawan aku nama mimi..huhu

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?