Kat Mana Nak Download Cerita?

Salam 'alaik..

Aku dapat request dari encik kawan baik. Eh, ingat lagi tak encik kawan baik yang aku pernah sibuk cerita kat sini satu ketika dahulu? Takkan dah lupa dengan mamat pembuli masa aku kerja kat Parkson Mahkota Parade dulu. hehe..

Tiba-tiba semalam dapat mesej daripada dia yang dah lama tak kontek. Agak terkejut tapi pura-pura tak terkejut balas mesej dia. Apa taknya dia pun mesej dengan tiba-tiba pastu terus tanya aku pasal blogwalking. Kalau korang berada di tempat aku rasa-rasa korang terkejut tak dapat mesej camtu?

"za, kau ada blogwalking lagi tak?"


"ada la kadang-kadang, kenapa?"


"kau pernah pegi blog Meduimquality tak blog yang share movie dan drama?"


"tak,"

Aku terus google benda alah apa Meduimquality yang dia duk tanya tu tapi keluar ntahapehape link. Pastu aku tanya balik, kenapa dengan link tu. Oh, patutlah link entahapehape yang keluar. Blog tu memang dah takde. Dia kata tiba-tiba je hilang. Mula-mula ingat nak suruh dia download cerita korea yang dia minat sangat kat Doramax je. Tapi racist pulak nak avi je. Ceiitt!

So, aku nak mintak tolong korang yang membaca. Korang tahu tak mana perginya blog Meduimquality tu? Maksud aku ada tak sesiapa yang tahu link terbaru blog tu? Kalau ada yang tahu tu tolong bagi kat komen k. Mintak tolong sangat-sangat, kawan aku tu nak download cerita korea. Kang tak pasal-pasal koma sebab tak dapat download cerita-cerita korea terbaru...


tolonglah..tolonglah.. 





Ulasan

Ym.Bundle berkata…
http://oneclickmoviez.com/ kat sini pon boleh zaza
Zazachan berkata…
@Ym.Bundle tenkiu weyh.. jasamu dikenang. :D
Unknown berkata…
direct download movie...updated laa
Zazachan berkata…
@Kazen member aku tu nak download cite korea le.. kat ddmf tak banyak cite korea.huhu
Tanpa Nama berkata…
membe opis ak da jmpe da link die,ni ha ko usha r,bnyk kot cte belongok2 mcm ulat gonggok kat cini.. http://reencodedtomq.blogspot.com

saye ialah die...XD
Zazachan berkata…
@Tanpa Nama kihkih.. dia yg di atas lah kan.

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?