Doodle Comel Macam Aku. HAHA

Salam 'alaik..
Hari demi hari, minggu demi minggu aku bercuti dan duduk terperuk kat rumah tanpa buat apa-apa selain menjadi surirumah tangga sepenuh masa aku jumpa satu hobi terbaru (tak baru sangatlah). Ye, hobi setelah melihat berpuluh-puluh blog yang comel dan juga bertutorial di sini sana. 


Sekurang-kurangnya hobi ini dapat memenuhkan ruangan tumblr aku yang dah lama tak ada post dari aku sendiri. Apa taknya, setiap kali bertumblr aku hanya reblog post orang. Dah tentu aku tak sehebat mereka yang dah lama berkecimpung dalam hobi ini. Kalau korang perasan, ramai juga blogger yang menjadikan doodle sebagai salah satu identiti blog diorang sebab ada yang letak benda alah tu kat header. Lagipun doodle diorang comel-comel belaka memang sesuailah kalau nak jadikan header. Aku baru belajar jadi, ada kurangnya setiap doodle yang aku dah buat. hehe. Belum kemas.



peace yo!

Doodle aku yang paling latest. Kononnya pakai shawl macam orang sekarang pakai. Siap inner cover neck lagi. HAHA. Aku guna paint je untuk lukis-lukis pastu guna photoshop untuk kaler-kaler sebab aku tak pandai sangat guna photoshop tu. Dan ini semua hasil bertutorial dari youtube, agak banyak tutorial pasal doodle ni tak silap aku diorang yang buat tu untuk peminat tumblr diorang. 

Siap je doodle bertudung ni aku terus tukar semua gambar profile aku. Kononnya muka aku lettew. Teringin nak muka kembang camni, apakan daya mukaku kuncup..



"kau lebih comel dari katon ni,"
auuww.. malu aku. HAHA.. 
sengal.



Ulasan

Mek Onie berkata…
waaaaaa.tomei !
Zazachan berkata…
@meaw mcm sy..haha.. perasann
HEROICzero berkata…
doodle tu, kartun tu la eh?
Zazachan berkata…
@HEROICzero a'ah tu la doodle nye..
Zazachan berkata…
@- t E d - knp ttbe nk suruh aku tukar course lak? ko tak boleh samakn hobi n kerjaya.
テッド / t e d berkata…
ko ada bakat.
kalau blaja proper, mesti bakat ko prosper :D
Zazachan berkata…
@- t E d - xde la sampai nak tukar course.

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?