new bloglist
new home new bloglist new bloglist

01 September, 2010

Home » » jangan paksa aku jadi KEJAM kembali....

jangan paksa aku jadi KEJAM kembali....

betul la kata orang..macam mana baik pun kite dengan seseorang tapi kalau orang tu buat benda yang kite tak suka masih tetap sama..kite akan start tak suka apa yang mereka buat..

dan lebih parah lagi kalau jenis yang suke makan dalam ataupun berdendam..tak pasal-pasal orang yang dahulunya merupakan kawan baik ataupun seorang yang agak rapat sampai segala benda mereka berkongsi bersama akhirnya menjadi musuh!
musuh tu mungkin agak kejam..mungkin mereka dah tak bertegur sapa ataupun tegur bukan macam seorang kawan yang penah berkongsi segala-galanya suatu ketika dulu..

aku rase situasi macam ni dah dua kali jadi kat aku..erm..aku ni suke berdendam ke?mungkin kot..tapi takde la sampai nak bermusuh..
yela, daripada teruskan persahabatan yang tak ikhlas dan penuh dengan rase tak puas hati..baik aku jauhkan diri daripada orang camtu..
dahsyat pulak aku rase diri aku ni..
tapi masa mula-mula aku buat camtu dulu orang tu tak berapa nak perasan kot yang aku tak berkenan kat dia..lepas aku jauhkan diri aku dan aku bagitahu aku lebih suka jalan or makan dengan dormmate aku baru la dia pun jauhkan diri dia dari aku..

tapi sekarang disebabkan benda ni dah lama berlalu jadi kami lupakan begitu sahaja..sekarang dah boleh tegur dan bergurau macam yang kami lakukan suatu ketika dahulu..(ceh, macam sejarah pulak..)
kali kedua baru sahaja berlaku..aku rase aku penah cerita kat entri kerana kawan badan binasa..jadi, tak perlu diulang lagi..huhu..

kali ni?
ada ke yang jadi mangsa aku seterusnye?(macam nak bunuh orang je..huhu..)
setakat ni takde lagi, tapi orang yang buat aku tak berkenan ramai je..tak kisah la aku kenal dia or dia kenal aku or dua-dua tak kenal satu sama lain..
tapi mungkin kali ni aku tak jadi sekejam budak yang berumur 14 tahun suatu ketika dulu...


jangan ingat muka cute macam ni tak boleh jadi kejam..huhu


0 virus attack: