adeh!internet explorer 9 beta..

salam 1 malaysia dan salam aidilfitri semua..
aku baru je install internet explorer 9 beta yang telah aku cilok dari belog encik MASA..
dan aku telah mencubanya sebentar tadi..terase lain macam pulak sebab sejak aku guna lappy ni aku tak penah guna internet explorer sebab browser tu sangat lembab, bagi aku..dan selama ni aku guna chrome kadang-kadang firefox..erm..masa mula-mula buka tu, ok la nampak simple je macam chrome..
tapi bila aku buka website wajib aku (blog ni) aku tengok favicon aku tak keluar!aiseh..penat je buat favicon comel-comel..ok lagi la..rilek je dulu..scroll bawah sikit ternampak pulak satu entri ni..(harusla dari blog aku)..entri LELAKI itu LELAKI ini..aku tak klik pun kat entri tu tapi nampaknye entri tersebut sangat excited untuk keluarkan semua post walaupun tanpa diminta..adeh!..



then aku try untuk buat post baru..

'owh..macam browser lain rupanya,'

actually aku sangat suka guna google chrome sebab dengan browser ni je aku boleh update blog..kalau guna browser lain aku tak dapat nak taip langsung gara-gara signature aku yang menghalang aku!huh!padan muka..tapi dengan chrome aku boleh la jugak alih-alihkan signature tersebut dan mula menaip..
tapi aku rase ok la sebab tak selembab internet explorer sebelum ni..mungkin sebab dah makin simple!hehe..mungkin browser ni slek kat blog aku je kot..apa-apapun aku teruja tengok yang atas tu..ada lampu ijau yang menunjukkan aku online google..ngeh3..teruja..teruja..



aku kena godek lagi internet explorer 9 beta ni..orang kata tak kenal maka tak cinta..hehe..korang jangan patah semangat pulak lepas baca ni..aku rase internet explorer tak ngam dengan aku je kot..huhu..apa-apapun korang kena try dulu baru tahu..

p/s thanks encik masa.. http://www.smileycodes.info



Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?