new bloglist
new home new bloglist new bloglist

07 Ogos, 2010

Home » » aku stalker mr.raksasa je..

aku stalker mr.raksasa je..

aku rase aku dah tak buat lagi entri kutuk orang lain mahupun blogger lain..
malah, entri yang sebelum ni aku dah tak publish lagi kat blog aku..
nak buat pe publish, buat sakit jiwa dan raga je...
tapi tiba-tiba ada orang kata aku kutuk dia kat blog..
aku tak tahu entri yang mana..
dia kata aku selalu baca blog dia..
padahal baru je aritu aku pegi blog tu atas dasar blogger..
salah ke aku nak blogwalking?
memang la aku tak dapat nak tinggalkan pesanan friendly kat dia sebab dia takde ruang camtu..
so, terpaksa la aku tinggalkan blog dia tanpa kesan melainkan dari nuffnang..
tiba-tiba dia kata aku stalker dia..
dan aku buat entri kutuk dia..
kalau dia nak kata entri yang ni...
tak kot..sebab dalam entri tu tak kutuk sape-sape pun..
tapi takkan entri yang sebelum tu..
aku belum jumpa blog dia lagi..

tak paham la..


0 virus attack: