jom tengok cite HaNtU!!..::(^_^)::..

aku sekarang agak susah untuk meng-online kan diri..kenapakah?mood dan idea tak datang la..apa nak buat..huhu~nak-nak mr.raksasa dah ada kat malaysia..so, perasaan nak online tu macam takde pulak..yela, selalunye aku online pun sebab nak chatting dia..nak tengok dia nye update kat facebook..huhu~so, kalau dah ada kat malaysia dan dia pun tak online kat malaysia macam takde mood pulak jadinye..huhu~
sehinggakan mood yang aku utamakan ni membuatkan aku sangat rindu kat blog bintang-bintang purple ni..huhu~maaf encik blog..aku bukan nak abaikan kau..
ok, start my story..hehe~tadi aku dan jijie telah membuat satu research mengenai hantu!ceh!poyo gile kata buat research,padahal buang tebiat jek tengok cerita-cerita pendek seram kat youtube...lepas satu-satu kitorang tengok..yang jadi tumpuan kitorang adalah cerita pendek yang berlabelkan SAS ataupn siri agak seram..



korang rase siri cerita hantu ni belum cukup seram ke?korang cuba cari yang lain tapi masih berlabelkan SAS tau dan nilai sendiri..tapi aku lebih suke tengok cerita pendek yang ni..memang la bukan SAS jugak..adakah sebab pembikinan cerita ni kat kampung aku, Melaka?mungkin..hehe~apa kata korang tengok je..lepas tengok baru tahu kenapa aku suke tengok..hehe~



p/s dinda...kanda..ayahanda turut menyanyi...
amek kau sume satu family masuk dalam lagu..hakhak~~






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?