HaBiSLa aku...::(-_-")::..

aku rase macam nak terbang!(tiba-tiba je..hehe~)wahh, aku ni mentang-mentang baru ambik cek entri pun nak ala-ala hepi gitu..kalau tak setiap entri nak timbulkan persoalan pasal elaun..adeh!
terasa nak kongsi dengan korang pe yang aku buat sepanjang minggu ni..(minggu yang aku tak blogwalking..huhu~)




dibuli oleh seorang pembuli
dah seminggu kot aku keje untuk pertama kalinya selama 20tahun aku hidup kat muka bumi ni..huhu~ada member part time sekali dengan aku cakap,

"aku kesian kat kau..umur dah 20tahun tapi baru sekarang kau keje,"

bior la..suka hati aku la aku nak start keje masa umur berapa pun..huhu~(nasib baik kau peneman waktu-waktu bosanku kalau tak aku taknak cakap dengan kau lagi!)
lagi beberapa hari takde la jumpa dia lagi..sebab dia keje 2 minggu je, bosan la aku nanti...huhu~http://www.smileycodes.info




menconteng muka setiap hari
pegi keje aku diwajibkan memakai make up..adeh!malasnya nak menconteng muka...huhu~mesti teruk muka aku lepas diconteng..

on da way ke mahkota parade..

sila abaikan tudung gransazer yang benget..tak silap aku masa gambar ni ada 2 orang budak motor duk usya aku dari luar..aku taktau la dia usya apa..atau dia nak bagitau aku,

"miss, muka u macam hantu la..."

adeh!nasib baik aku cepat-cepat menyorok di antara mak dan ayah aku..huhu~http://www.smileycodes.info


bangun awal....
hampir setiap hari aku kena bangun awal..erm..takde la awal sangat sebab kalau aku kena masuk pagi pun dalam pukul10..hehe~tapi 3jam sebelum tu kena bangun la..aku siap lama kot..(ngaku..)..nak mandi, nak make up, nak kelam kabut jap, makan..huhu~
ceh!macam banyak sangat benda nak habiskan dalam masa 3jam tu..yang pasti aku selalu punch card awal ok..dalam 20minit sebelum pukul10..hehe~awal tak?awal tak?sila kata awal..ngee~http://www.smileycodes.info




kena ngurat di depan staff entrance..
actually orang tu memang jaga kat staff entrance tu..dari first day aku keje dia mesti tegur aku..kalau aku nak pegi rehat pun dia ajak berbual..adeh!

'cepat la..aku nak makan ni dah lapar!!huhu~'

tapi aku tak banyak cakap pun..sepatah dia tanya sepatah aku jawab dan aku senyum je..mampos jap gi raksasa serang aku..huhu~taknak!!!http://www.smileycodes.info




jadi jaga kat tempat handbag
tempat yang aku jaga tu memang handbag je semua dan betul-betul di tengah-tengah antara guess, elle dan guy leroche..(erm..aku jaga alain delon dan pierre cardin..)..pastu promoter elle dan guy leroche tu pulak selalu takde..tak silap aku dia pegi KL kot..huhu~then promoter guess selalu jalan-jalan..pegi toilet la, pegi rehat la, kadang-kadang hilang je..yang selalu tercongok kat kawasan tu aku sorang je la..kalau ada customer kat tempat diorang aku cepat-cepat panggil permanent aku..jap gi salah macam mane??taknak aku tanggung..huhu~




kakiku lenguh
nama pun promoter, semestinya aku dikehendaki berdiri tercongok kat handbag-handbag mahal tu..huhu~masa first day aku keje aku kena berdiri selama 8jam..masa tu aku buat alasan nak pegi ke toilet tapi sebenarnya aku nak duduk!!sakit kaki aku..huhu~kadang-kadang aku ikut encik bercakap 3 perkataan tawaf satu tempat handbag tu..exercise kaki..ngee~http://www.smileycodes.info


p/s baru keje seminggu dah banyak komplen ni belum sebulan lagi ni..huhu~
http://www.smileycodes.info




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?