apa korang rasa bercakap dengan orang yang akan cakap TiGa PeRkAtAaN je??..::o_O::..

wahh!lama gila tak update blog ni..huhu~padahal baru je berapa hari keje, blog ni kena tinggal macam dah bertahun..haish~
http://www.smileycodes.info
rindu....

penat kot jadi promoter, dah le kena berdiri 4 jam..nasib baik ada rehat, kalau tak habis aku jadi patung tunggu customer..huhu~rakan sekerja aku ok la..tapi tak semua ada yang suka berborak sampai boleh hilangkan bosan aku, ada yang tak banyak cakap..huhu~
yang boleh hilangkan bosan menyakitkan hati, duk menyakitkan hati aku je..tapi nasib baik aku boleh terima..huhu~yang tak banyak cakap..erm..tak tahu la nak cakap apa..bak kata adik aku dia akan respon tiga jawapan je kalau kita tanya..

"rasenye,"

"entahla,"

"erm............................"

dan blah tanpa jawapan..adeh!penat aku tunggu jawapan dia..huhu~
datang-datang keje je duk tawaf satu fair tu pun kalau jaga fair la, kalau jaga kaunter dalam parkson tu aku rase dia akan tawaf satu parkson kot..huhu~sampai aku pun terikut dia tawaf ok..
tak tahu la lepas 2 minggu ni aku boleh ke tak bertahan dengan yang tak banyak cakap tu, sebab yang menyakitkan hati tu keje 2 minggu je kat situ..huhu~bosan la aku nanti takde orang nak sakitkan hati aku lagi...
http://www.smileycodes.info
kaw wannn...ngeh3~


p/s thanks sebab datang blog aku..huhu~aku sayang korang semua..maaf la eh, aku lambat sikit pegi blog korang...
http://www.smileycodes.info
 bila elaun nak masuk ni.....haish!



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?