apa pulak yang aku PiKiRkAn?..::(-_-")::..

arini aku nak buat entri pasal kawan pulak..korang mesti ada kawan baik kan..tak kisah la apa korang panggil kawan baik korang tu..bff ke bf ke...yang pasti diorang tu kawan baik korang..
penah tak korang alami situasi-situasi seperti tips-tips yang penah aku berikan sebelum ni..tak kisah la entri yang mana asalkan entri tu ada pasal kawan..apa sebenarnye yang aku nak cakap kat sini?huhu~
aku sebenarnye sedang berfikir apa yang awek-awek sedang fikirkan dan bagaimana keadaan mereka hadapi masalah camni..masalah yang aku maksudkan adalah seperti entri aku yang NI..adakah awek-awek di luar sana berfikir sepertimana yang aku sedang fikirkan?


"aku tak cemburu langsung ok.."


yang ni bukan aku cakap la..mungkin ada sesetengah awek yang cakap camni kat balak diorang..tipu la kalau kata tak cemburu bila tengok pakwe kita duk bercakap, mesej or chatting dengan seorang perempuan..kalau aku sendiri pun cemburu bila mr. raksasa bagitahu aku dia sedang ber-chatting dengan perempuan..tu pun kalau dia bagitahu la, kalau aku tak tahu mesti la aku tak jeles..huhu~tapi kalau korang cemburu kenapa perlu sembunyikan atau bagitahu dengan si balak yang korang tak cemburu..tapi perlakuan korang menunjukkan korang sedang cemburu..adeh!..http://www.smileycodes.info


"ada la cemburu sikit, sebab saya sayang awak..tapi dia kan kawan awak dan dia kenal awak dulu dari saya,"


aku penah ke cakap camni kat mr. raksasa ek?haha..buat-buat lupa pulak..tapi takde jiwang camni..sikit-sikit je la..hehe..http://www.smileycodes.info
aku bukan nak cakap camni la dialog sepatutnya yang terkeluar dari mulut si awekk..sebab tak semua akan terima idea-idea aku..mungkin ada yang fikir aku hanya mahu mengarut atau membebel di sini..biarla, sebab aku rasa aku tahu apa yang aku buat..
setiap orang mempunyai pemikiran yang berlainan..kadang-kadang tak semua yang kita fikirkan dapat diterima oleh semua..begitu jugak tak semua yang orang lain fikirkan kita dapat terima..betul tak?



p/s entri emo masih terus ditulis di sini..
http://www.smileycodes.info











Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?