new bloglist
new home new bloglist new bloglist

09 Januari, 2016

Home » , , » Blairwitch

Blairwitch

Lama dah tak guna perkataan "Blairwitch" kat orang lain.
Kalau dulu mungkin sebab aku kecik lagi.
Sesuka hati limpa dan jantung je lah tujukan kat sesapa yang aku tak suka.
Then bila umur dah meningkat ni macam tak matang pulak nak buat macam tu.
Walau tak suka orang macam mana pun, biarlah hati mencarut-carut kat orang yang aku tak suka tu tapi tak sampai hati pulak nak jerit kuat-kuat carut-carut depan muka orang tu.
Sebab nampak sangat kebudak-budakan.
Sebab nampak sangat aku lemah, itu je mampu kan...

Tapi bukan bermaksud aku boleh dipijak..
Dihina.. Dicaci.. Dikutuk sesuka hati..
Bila tak betul mestilah kena tegur.
Dan ada caranya..

Hurm..

Blairwitch.
Aku rasa aku dah jumpa orang yang paling sesuai untuk dipanggil begitu.
Sebijik macam watak jahat dalam drama kat astro setiap pukul 9 malam sampai 10 malam tu..

Semoga orang tu berubah dan menyesali penganiayaan yang dia dah buat kat orang lain..
Amin..



Sakit sorang-sorang, tapi takdelah psiko sangat macam ni..


0 virus attack: