Karutan

Bila dilihat semula blog-blog yang dahulunya sama aktif dan mungkin juga sama tegar dengan aku seperti sudah berhenti menulis. Sama juga dengan aku? Aku masih dalam proses pemulihan untuk mula semula seperti dulu. Lambat sikit untuk pulih sebab buku rujukan yang lama terperap sudah tidak mampu untuk aku fahami. Dulu dan sekarang pastinya berbeza. Buku rujukan yang lama hanya mampu dibuat kenangan atau di letak dalam frame. Sekarang mungkin buku step by step from zero to hero yang aku perlu rujuk.

Makin complicated. Susah nak faham. Nak teliti betul-betul kena ambik masa. Banyak ke masa aku nak belajar benda-benda ni semua. Oh, tapi masih ada yang boleh digunapakai syllabus yang lepas. Ok. Tapi bukan semua. Masih perlukan sedikit perubahan untuk setara dengan yang baru.

Pening!

Berhenti sebentar. Hirup kopi panas.

Sambung lagi.

*Mengeluh.

Perlukan tenaga pengajar yang mampu fahamkan aku. Semestinya pada masa yang sama beliau juga mengerti caraku.

Sahabat, tolong...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?