FYP dan BigBang Memang Takde Kaitan..

Salam 'alaik..


Ohayou, minna!
Takde kerja pagi-pagi buta update blog. So hari ni hari ahad maknanya esok hari isnin. Esok bermulalah kebizian aku menyiapkan final year project. Start dari lab work sampailah ke thesis. 


Orang cuti kita buat kerja. Baru tak terganggun kerja kita kan. *Think positive. Kalau diorang tak cuti mesti ramai lab nanti. Dengan diorang nak buat lab untuk subjek-subjek tertentu, kitorang pulak busy nak siapkan FYP. Memang akan berlakunya ketidakpuas hati. Dari segi apparatus tak cukup ataupun berlaku sesi  buang membuang sample yang masih mahu digunakan. *Part buang membuang tu aku paling hangin..


Tapi takdelah confirm 100% tak berlaku keadaan macam tu. Mungkin akan berlaku tapi takdelah teruk sangat kot. Sebab start esok boleh dikatakan sebahagian besar student FYP start lab work. Batch aku dan juga batch ex-Micet. 


Semoga Allah permudahkan segala urusan kami.


Alhamdulillah. Aku beruntung sebenarnya sebab tajuk FYP aku tu aku kongsi dengan sorang rakan sekelas aku. Dan boleh dikatakan sejak kami tahu kami partner FYP, hubungan kami semakin rapat. Pengganti 'best friend' sebelum ni, yang dah tak study kat Micet lagi tu.. T^T 



Semestinya gambar takde kaitan dengan FYP aku. Gambar di-upload sebab nak bagitau Malaysia tersenarai dalam short list Big bang Alive Tour 2012! Yup, aku agak eksaited sebab dengan kedatangan mereka nanti probability aku dapatkan lightstick yang diidam-idamkan boleh menjadi kenyataan. Lama kot mengidam. Order kat facebook online shop pun kena tipu. pfft! Tapi diorang tak bagitahu lagi tarikhnya. Ada masa lagi nak mengumpul. Boleh percaya ke aku pergi?huhu..

Boom Shakalaka!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?