Leggings Are Not Pants

Salam 'alaik..

Apa khabar semua? Cehh.. Tanya soalan macam nak buat konsert pulak plus soalan yang tak sesuai untuk penulisan blog. pfftt!

Maaf kerana dah lama sangat tak update blog. Entah masih ada yang sudi baca ke tak aku pun tak pasti. Jarak masa entri aku sekarang pun dah semakin jauh, kesian cik belog yang hitam-hitam anggun ni takde sape nak jenguk. Tuan dia pun tak rajin nak jenguk inikan pulak pengunjung kan. ptuiihh! Jangan harap lah ada pengunjung..huhu

Ok berbalik kepada tajuk, panjang benar muqaddimah. hehe.. Aku nak elaborate panjang-panjang pasal tajuk pun tak guna rasanya sebab dah ramai dah blogger duk buat entri pasal ni. Kalau nak ikutkan aku ni boleh dikira ketinggalan jugak lah kan. Takpe, biar video kat bawah ni saje yang cerita panjang-panjang. Hahh.. 18 tahun ke atas je tau. Yang bawah 18 tahun tu tak payah lah tengok, tak sopan rasanye.



Aku sebenarnya tak paham tiba-tiba ada Justin Bieber dalam video ni. haha.. Dia minat Justin Bieber kot sebab tu kaitkan dengan mamat tu.

Entah macam mana aku boleh terserempak dengan video ni kat youtube tadi. Aku just nak bagitahu, kalau bangsa diorang dah cakap macam tu inikan bangsa kita terutama sekali yang bertudung. hurmm.. Fikir-fikirkanlah.

Ulasan

Nur Shahira MY berkata…
dunia sekarang ni . macam2 . :)
Zazachan berkata…
@Eyra Meow betul tu. ditegur, ada je yg dibantah..

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?