Big Bang Lagi!

Salam 'alaik..

Sekali lagi update mengenai Big Bang. hehe.. Aku update hanya untuk share dengan korang video comeback stage yang diorang buat 9hb hari tu. Disebabkan keterujaan aku terhadap perubahan yang agak ketara diorang buat aku seboleh-boleh nak share jugak kat sini. Bukan apa, ada sorang pembaca blog aku kata sekarang ni macam ramai yang terminat boy band ni, Big Bang. Jadi untuk meramaikan VIP kat luar sana, apa salahnya aku share banyak sikit pasal Big Bang kan. 


Aku rasa ni baru jumpa full video comeback stage diorang kat youtube, sebelum ni aku tengok kat Dailymotion je. Ada pun diorang upload kat youtube yang aku jumpa dah tak boleh tengok, orang tu private kan kot, ataupun kena copyright claim.

Ni pulak tiga lagi video masa diorang buat performance kat SBS inkigayo.


Intro dan Blue.


Bad boy.


Fantastic baby.

Woahh! Aku dah terasa macam peminat fanatik sangat-sangat dah ni. huhu.. Takpe, kali ni je. Lain kali dah tak fanatik dah. *tipu.. 

Thanks pakcik gugel! Jasamu akan dikenang..



Obsesi termaksima oleh aku..

Ulasan

Ym.Bundle berkata…
yang aku kenal wonder girl je..haha..nobody2 but chiuu..ekeke..
Zazachan berkata…
@Ym.Bundle [Blog.Sampah] biasele tu yg lelaki slalu kenal artis pompuan je.kihkih
ZAIDAHTUL AKMAL berkata…
Suka 2pm dengan fx..sebab suka ngk cerita khuntoria....huhuhuhu

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?