MAMA 2011 Hanya Tinggal Harapan.

Salam 'alaik..

Kononnya pukul 6 tadi nak tengok MAMA ataupun Mnet Asian Music Awards online kat youtube. Tapi setelah berkali-kali jugaklah aku ulang balik sampai sekarang tak dapat tengok betul-betul live. Terus aku tukar ke facebook pulak. Tapi ini yang aku dapat...


Ketahuilah video ini bukanlah image gif atau animation yang aku buat sendiri. Ini betul-betul *buat suara macam pendekar mustar. Punyalah lembab. Ok fine, tenet rumah aku yang tak berapa nak laju. Aku mengaku. Tu lah tak sedar diri kononnya nak tengok live streaming award ni. Berangan je lah...


kena tunggu orang upload
kat youtube je lah nanti 
jawabnya...


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?