Lolli.. Lolli.. Oh Lollipop!

Salam 'alaik..

Tengok video ni!



Tak lama lagi lollipop LG ini akan jadi milik aku! HAHA. Ok, aku sebenarnya tengah gila nak beli henpon baru disebabkan henpon kakak aku yang baru berapa bulan kami tukar retak skrinnya dan ada lagi masalah-masalah lain seperti selalu hang, mesej selalu dapat lambat (taktahulah kalau ada kaitan dengan henpon ke tak. HAHA) dan aku tak boleh nak record video guna henpon kakak aku tu aku pun decide, dah habis pikir ni. Lepas raya nak beli henpon baru!

Dan seperti yang korang tengok kat video atas ni aku memang berniat nak beli lollipop tapi bukan lollipop yang macam kat atas ni sebab yang kat atas ni lollipop 2 yang kawan aku cakap tak boleh masuk kat Malaysia sebab tak unlock atau not sim free. So beli lollipop GD580 je lah. Asalkan ada LED comel kat atas tu. hehe.

google imej


Sebab lain beli nak beli lollipop. ehem.. Sebenarnya aku memang suka henpop flip dan mengikut pengalaman aku asyik tukar-tukar henpon yang bukan dibeli sendiri henpon flip yang aku rasa paling best guna. Selain terpengaruh dengan jdorama yang aku tengok hari tu, Buzzer Beat. Tak jumpa pulak gambar henpon dalam Buzzer Beat tu tapi lebih kurang macam lollipop jugaklah.

Haih.. Tak sabar nak pegang lollipop sendiri. hehe

Ulasan

Unknown berkata…
nak beli handphone baru ek.. nak jgk..hehe.. meh sini sara kasi lolipop kt awk ye.. :)
Ym.Bundle berkata…
ada lagi ke orang pakai hp flip ni zaza..ekekeke..
Zazachan berkata…
@sara zainol nak bagi lollipop candy ke henpon?hahaha.jom2 beli henpon raya.
Zazachan berkata…
@Ym.Bundle yelah, org sekarang pakai blackberry, touch screen, slide.aku je la nati pakai flip.huhu..baru rare!
Ym.Bundle berkata…
skg zaman smart phone dah..hahaha..tapi ko kire best la bleh flip lagi...aku pakai n70 baling anjing je lagi ni..waaaaa
kei berkata…
x pe cik zaza.. sye pun nak jugak lolipop nie.. jum layan yg pink wee~~
Zazachan berkata…
@Ym.Bundle smart phone?ok pe henpon tu. bg aku cukup la ada henpon boleh call, sms n amek gmbr.hehe.tu ada aku dah boleh hidup.
Zazachan berkata…
@kei jom2.beli lollipop pink!hehe
kei berkata…
bpe hinggit ah?? aq mcm penah nmpak kat jj bru arie tue...
Zazachan berkata…
@kei kat jj baru ada kat kedai LG tapi kan kat situ ada wane hitam je tinggal.kitorg tnye org tu aritu dia kata stok br takkan dtg lg.huhu
kei berkata…
mne nak carik kaler pink sob sob TT___TT
Zazachan berkata…
@kei cari la kat kedai henpon yg lain.huhu.aritu kawan aku cakap ada yg kaler pink kat tampin..
kei berkata…
jauhla.. haha... layan hp android jelah.. boleh main game angry bird xD
miCoS!! berkata…
sy jeles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!huhu
Zazachan berkata…
@kei kalau ko nk beli android beli la aku nak beli lollipop jugak.aku tak kisah pun henpon ni takde wifi ke asalkan aku boleh call n boleh puaskn hati aku sudah.lgpn buat pe la function byk sangat kalo end up ko punya henpon selalu hang kn..cehh..ni org yg berpengalaman suka tukar2 henpon ckp ni.hahaha..

ps angry bird kat laptop aku ni pun ada.haha
Zazachan berkata…
@miCoS!! takyah jeles la sy tak beli lagi pun.huhu
kei berkata…
haha beb aq main game angry bird kat dlm klas je kowt.. bgs tuk hilangkan mengantuk haha...

tapi.. nak jugak layan hp flip.. mcm dlm drama jepun ngeee~~~
Zazachan berkata…
@kei ko penah guna hp flip ke ek?sekarang ko guna slide kan?minimo ko camne?hidup lagi?huhu
Newsberri berkata…
aiks..henset ari tu ke? aku nye elok lg..biar da jth byk kali pn..camne leh jd gitu..huhu..
Zazachan berkata…
@Rie sebab lain aku memang nak beli henpon sendiri.asyik guna secondhand je.
kei berkata…
x penah sebab tu nak try.. minimo aq?? meh batry prob lah huhub.. jadi khazanah jelah..
Zazachan berkata…
@kei khazanah negara isketambola..haha.dari dulu lg dah nmpk ciri2 khazanah kot minimo tu..
kei berkata…
haha jgn lah ckp gi2.. cian en minimo hehe
akoo berkata…
huu akoo nak jugakk..yg kaler pink tuh.haha

*egtkan lolipop yg makan tu td..hee

=p
jijie berkata…
macam comel je... huhu.. fyi, hp yang kat tangan kak long pun mengalami sindrom daya tahan gak. kemungkinan nak tukar hp.nak pakai bb..huhu *tah bila dapat...*
Zazachan berkata…
@kei masih bernyawa ke babe?
Zazachan berkata…
@akoo pae ahaha..sama babe.aku pun nak pink.hihi
Zazachan berkata…
@jijie pelik kenapa orang berebut2 nak guna BB.
kei berkata…
ntah le.. dah lama x onn last aq onn die mcm biskut kejap ade kjap x de..
Zazachan berkata…
@kei lama tak jangka hayat dia berkhidmat dengan ko?
kei berkata…
dalam setaun lebih gak lah..skung aq pkai die wat dengar lagu jerk @__@
HEROICzero berkata…
selalu tengok iklan ni kat bilboard highway federal .

yang kaler biru tu macam awesome .
Zazachan berkata…
@HEROICzero aku nak beli kaler pink.huhu..

biru, grey je yang aku jumpa.sobbs..pink tak jumpa2.
Unknown berkata…
siyes ak pon tgh cari hp lollipop nih...bape eg harga kt msia skang?sume kedai ade jual ke?
Zazachan berkata…
@BezBuddy woaa..ada geng.hehe.latest harga kat msia 600.senang nk cari tp wane biru n grey la yg pink tu limited susah nk cari.huhu.aku nak pink!!
Unknown berkata…
ok...kene kumpul duit raye..lau pink xjumpe angkat jek biru...comey gak...sep sikit kite 1geng...hehe
docomo berkata…
salam...sape2 nak beli hp jepun flip...model docomo p906i...
full set...sy bagi sekali unlock sim..so...hp jepon ni leh la gune sim malaysia...klu berminat nk tgk pic hp leh email ke afixm_88@yahoo.com...=)
Tanpa Nama berkata…




alaaa cumill laa..mna nak bli ni??



















descarga musica link

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?