Sesi Menyelongkar Folder Lagu.

Salam 'alaik...

Aku dapat rasakan perasaan visitor serta follower blog ini yang letak blog aku dalam bloglist diorang. Lagi-lagi segmen tu baru satu segmen den masuk. Agaknya macam mana lah keadaan blog aku kalau aku rancak join segmen je.

Best jugak masuk segmen ni secara tak langsung boleh jumpa blog yang tak pernah jumpa sebelum ni. Biasalah aku ni kan katak bawah tempurung sikit. Pemalas tahap gaban nak bersiar-siar di alam maya ni. Nak nak kalau jumpa blog yang letak lagu best, terus pegi google lirik yang aku dengar tu. HAHA.

Tadi sedang aku menyelongkar segala koleksi lagu yang ada kat dalam lappy aku, baru aku perasan laptop ini dipenuhi dengan lagu-lagu jpop dan kpop. Semestinya banyak lagu lamalah yang aku jumpa tu. Dapat dari zaman matrik dulu masa baru nak start suka jpop dan kpop ni. Gara-gara senpai akulah yang fanatik sangat sampai aku pun terpengaruh. Meh aku senaraikan lagu tersebut.

gambar dari sini



  • Samurai X
  • 1 Litre 3gatsu 9ka (ost One Litre Of Tears)
  • Lagu-lagu dari Big Bang (dalam 3 album)
  • Only You (ost Biscuit Teacher Star Candy)
  • Rolling Star (ost Bleach by Yui)
  • Doraemon
  • Flow (Epik High ft. Emi Hinouchi)
  • Ikenai Taiyou (ost Hanazakari No Kimitachi E by Orange Range)
  • Don't You Ever Stop (Kat-tun)
  • Love Sick (Ft. Island)
  • Only Human (ost One Litre Of Tears)
  • Prisoner Of Love (ost Last Friends by Utada Hikaru)
  • Rescue (Kat-tun)
  • Sad Promise (Davichi)
  • Seishun Amigo (ost Nabuto Wa Produce by Yamapi dan Kame)
  • Because I'm Stupid (ost Boys Over Flower by SS501)
  • Don't Don (Super Junior)
  • U (Super Junior)
  • Sorafune (ost My Boss My Hero by Tokio)
  • Timeless (Ja Ri In dan Xiah Junsu)
  • Goodbye Days (ost Taiyou No Uta by Yui)
  • Soba Ni Iru Ne (Thelma Aoyama)

Banyak lagu Big Bang sampai tak larat nak senaraikan sampai habis tiga album. HAHA. Yang pasti ni semua lagu lama dan lagu-lagu ni lah yang temankan aku study sampai pukul 2 3 pagi kat matrik dulu. Cerita-cerita yang ost kat atas ni semua aku dah tengok. Gila kuat layan cerita jepun aku ni.

http://www.smileycodes.info

tanyalah aku lagu melayu
confirm aku tak dapat jawab
nyanyi boleh sikit-sikit
hehe

Ulasan

Sofea Lang berkata…
pergh..mnat gak kpop..
blh dgr lagu2 lain lg pasni.
kpop makin meriah skrg.
Zazachan berkata…
@Sofea Lang tau takpe. kpop dah ramai sangat orang minat kt malaysia ni. aza dulu je minat gile kpop mase zaman kt matrik skrg tak sgt kot.huhu
Unknown berkata…
perghh.. byknye.. fan kpop yg setia ni haha
Zazachan berkata…
@sara zainol haha. mana ada setia pun. ehem..bukan fan kpop sgt pun sara.
kei berkata…
dah lama x update lagu k-pop.. sama lah kite... @___@
Zazachan berkata…
@kei yeah sama.cite jepun n korea pun aku byk rembat dari ko je.haha
Ym.Bundle berkata…
aku dulu bnyk koleksi mp3 jepun..3gp jepun pon banyak..ekekeke..tapi abis ilang dah,thumbdrive rosak..

ko tau band judy&mary..tu je yang aku ingat lagi antara yang aku ade dulu..hehe
Zazachan berkata…
@Ym.Bundle aku taktau band tu. kalau band jepun yg aku tau uverworld n an cafe je..

ko minat jepun gak ek?lagu jepun feveret aku doraemon!hehe
Ym.Bundle berkata…
cet..doremon semua org minat..tu xkire la..wakakaka..
Zazachan berkata…
@Ym.Bundle haha.. aku suka lagu2 yui.ko penah dgr lagu yui?aku nk cover main gitar tp tak reti..berangan lebih..haha
kei berkata…
haha... sumer kump yg ko tau tue.. ko amik lagu dri aq sumer haha xD

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?