new bloglist
new home new bloglist new bloglist

04 Jun, 2011

Home » » sepah maharajalawak minggu ke 10. terbaik!

sepah maharajalawak minggu ke 10. terbaik!

Salam 'alaik..
aku taktahulah kenapa berminat sangat nak buat entri pasal sepah. masa mula-mula sepah keluar dulu aku tak tengok pun rajalawak musim diorang. start tengok lakonan diorang dalam bujang sepah lalalitamplom. 


ihsan google




apa yang aku yang cakap kat sini aku rasa sepah antara contoh lawak kampung yang betul-betul membuatkan perut aku boleh pecah dan gelak guling-guling ke kiri ke kanan. memang habis pure lawak diorang.







entah mana datang tipah dangdut tiba-tiba terkeluar. HAHA. macam spontan pun ada jugak kot.






korang tak gelak
tu sukahati korang

16 virus attack:

Botak berkata...

secara seriusnyer, tak layan maharaja lawak, raja lawak dan lain² mak nenek lawak., tak taw apa yg lawak dlm rancangan camtu, tengok takde apa pon yg lawak...

cik zaza berkata...

@Botak baiikk....

pyejal berkata...

lihat pule komen saya di blog saya..

cik zaza berkata...

@pyejal ;)

k a k L a m p berkata...

skeee gileeee hahahah

cik zaza berkata...

@k a k L a m p hehe..

UYC berkata...

pecah perut layan sepah mlm td ekekekeke terbaikk. yg xleh blahh si shuib leh ade dafi lg ekekeke terbaikk la.

soooooour berkata...

sepah the best!lawak mereka mampu mmembuat org gelak guling2.......

NICK IRFAN berkata...

rasanya sepah leh jd maharaja lawak mngkin

emieysandra berkata...

plg minat kt syuib tu r, comel jerkk..huhu

cik zaza berkata...

@UYC tak habis2 dgn dafi dia.haha

cik zaza berkata...

@soooooour tau takpe memang habis pecah perut tgk lawak diorg.. x)

cik zaza berkata...

@NICK IRFAN hurm.. mungkin jugak..

cik zaza berkata...

@emieysandra hehe. comel sbb ape?paling kecik?haha

NICK IRFAN berkata...

bru je selesai tgk video persembahan dorg psl bidan mmg terbaik la.. sakit jgk rahang sy gelak tp sian nabi buat lawak xde org gelak?

cik zaza berkata...

@NICK IRFAN tu lah.. nabil macam dah kurang lawak dia semalam..huhu