new bloglist
new home new bloglist new bloglist

03 Jun, 2011

Home » » review kung fu panda 2.

review kung fu panda 2.

Salam 'alaik..
berdating sakan dengan member sekolah, jalan-jalan cari ketenangan  kononnya. sebab member aku tu ada masalah dalaman sikit so kena temankan beliau.


tengok wayang adalah satu kemestian kalau keluar dengan dia walaupun banyak kenangan beliau yang membuatkan beliau bertambah tak tenang dengan panggung wayang tapi tengokkan aje. takkan disebabkan nila setitik habis susu sebelanga. disebabkan satu panggung wayang yang lain pun kena boikot ke?


kami tengok kung fu panda 2. sepertimana kung fu panda yang pertama, yang latest ni pun aku boleh kata terbaik. sesuai ditonton oleh manusia yang sedang frust menonggeng. kompem lepas tengok cerita ni segala masalah dapat dilupakan dan kembali kepada diri yang baru iaitu diri yang dapat menerima kenyataan.


teruskan sisa hidup anda. yeah! [ihsan google imej]


ye, cerita ni memang lawak aku rasa nak gelak guling-guling kat dalam panggung wayang tu tapi disebabkan aku masih berfikiran waras dan mementing adab sopan serta keayuan tak jadi nak gelak guling-guling. gelak besar macam orang tak ingat tu perkara biasa.




orang yang nak bunuh diri
sebab masalah jiwa pun
lepas tengok cerita ni tak jadi
nak bunuh diri teruslah!




8 virus attack:

Liyana Aziz berkata...

x sempat lagi nak tengok.. heheheheheh.. nanti la kalau ada masa.. heheheheh..

cik zaza berkata...

@Liyana Aziz tengok jangan tak tengok.haha

Kamarul Azri™ berkata...

esok cuti baru la nak singgah ke pawagam.... aduh.... lama tak tgk wayang

cik zaza berkata...

@Kamarul Azri™ selamat menonton.hehe

kei berkata...

ahahaha thanks sgt2!!! sowie kalo sye ter'emo kadang2 xD

nanti gi lagi erk.. cer karak eh?? hehe xD

cik zaza berkata...

@kei bersaya awak pulak. geli bulu ketiak den baca.haha.. ok gak lagipun ko kan dah expert pegi rumah aku..

HEROICzero berkata...

baru tengok tadi. best.

*semalam tengok xmen 1st class, serious first class. best gila !

cik zaza berkata...

@HEROICzero yeke? aku nak tengok xmen pulak lepas ni.haha..

ko cuti ni wayang je keje eh..ish2..