new bloglist
new home new bloglist new bloglist

19 Jun, 2011

Home » » Entri Emo. Bacalah Kalau Berani.

Entri Emo. Bacalah Kalau Berani.

Salam 'alaik..

Gambar dari tumblr


"Emo lah kau ni,"

Aku perempuan biasalah emo-emo ni. Macamlah kau tak pernah emo. 

"Kenapa kau emo ni?"

Dah tahu tanya lagi. Kalau nak tahu sangat kaulah yang berjaya buat aku emo, tahu? Selama ni pun kaulah pemenangnya.

"Dah dah lepas ni jangan emo-emo lagi,"

Tengoklah kalau kau tak buat apa-apa yang boleh menaikkan darah aku.

Two days later.....

"Lah, emo lagi...."

Perlu ke aku bagitahu kau patpulohsembilan kali? Aku rasa kau pun tahu dalam sehari berapa kali aku jadi stalker kau tetap tengok semua profile kau, perlu ke nak bagitahu lagi?


wow! marah betul aku.
apa-apapun belum puas lagi ni.
Hasriq!!! call aku cepat!

2 virus attack:

zati606549164 berkata...

nenek, emo ko x buat aku takut pun....muahahaha

cik zaza berkata...

@zati606549164 haha..org yg tertentu je babe..