new bloglist
new home new bloglist new bloglist

05 Jun, 2011

Home » » cinta itu menyeksakan.

cinta itu menyeksakan.

Salam 'alaik..




tiba-tiba saja aku ingin menjadi jiwang malam-malam buta dengan meletak quote yang aku dapat dari twitter. dan quote yang menarik minat aku ini membuatkan aku macam ada tersentap sikit. mungkin banyak sebab dah lama tapi dibiarkan saja.


ye, jangan harapkan kebahagiaan berpanjangan. disebalik kebahagiaan pasti ada kesengsaraan yang tersembunyi. kesengsaraan dalaman yang sukar untuk diluahkan disebabkan faktor-faktor tertentu. kadang-kadang kesengsaraan yang berlaku demi menyelamatkan sebuah perhubungan.


calar sikit takpe asalkan tak hancur. [google imej]




bagi aku kalau hasilnya baik dan memberikan kebahagiaan yang lebih di akhirnya mungkin berbaloi sengsara sekejap tapi kita bukan tahu pun apa pengakhiran sebuah cerita yang kita corakkan sendiri ni sebab kita hanya mampu merancang, Allah yang menentukan.


perbincangan adalah cara terbaik untuk mengurangkan kesengsaraan dan penyeksaan hati dalam masa yang sama menyelamatkan perhubungan (tapi bila?). sabar, sudah semestinya. sampai kesudahan cerita...




aku teringin sangan nak tanya
mr. raksasa  benda NI.
wow..
jiwangnya aku





7 virus attack:

Botak berkata...

alamak., jiwanglah pulak., aku nak komen ape pon tak taw, sebab aku ni......., hahaha..

cik zaza berkata...

@Botak sbb ko ape???haha

soooooour berkata...

kita relax sudaaaaaaaaaaaaaah.....=p

cik zaza berkata...

@soooooour HAHAHA..cara yang terbaeeekkkk!!!...

soooooour berkata...

likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....:D

sabree hussin berkata...

Just my opinion, kalau ia menyeksakan.. itu bukan cinta nama nya.. itu perasaan lain

cik zaza berkata...

@sabree hussin perasaan apa pula tu ye?