new bloglist
new home new bloglist new bloglist

06 Jun, 2011

Home » » aku reject cikgu awal-awal.

aku reject cikgu awal-awal.

Salam 'alaik...


"kau rasa jepp (bukan nama sebenar) ni macam mana?"


kenapalah kakak aku boleh tergerak nak tanya pandangan aku tentang scandal-scandal dia pulak ni? memanglah aku kenal insan bukan nama sebenar di atas tapi takdelah kenal sangat sekadar pernah jumpa, borak, dia belanja aku, ok tu je. dan pernahlah juga beraya rumah dia dengan kakak dan mak aku.


"aja takdelah kenal pun dia tu. tapi yang pasti kalau aja yang kena pilih, lelaki yang berkarier sebagai seorang guru aja akan reject dulu,"


ye, itu yang aku cakap. aku bukan nak kata aku ni bagus sangat nak reject awal-awal cikgu ni. tapi nak buat macam mana insan yang bergelar guru (bakal sebenarnya) adalah antara orang yang buat hatiku hancur bagaikan kaca-kaca yang berderai pecah!


google imej mari!...




"tapi kalau kita ketepikan soal aja yang kena pilih, pandangan aja kat jepp tu. hurm.. ok lah kot. he's nice,"


orang kata jangan sebab seorang semua lelaki kena. sebab seorang bakal guru cikgu-cikgu lain pun kena. ikut oranglah. memang betul tak semua guru macam tu. tapi serius, aku taknak pisang berbuah dua kali. 




kadang-kadang terfikir
cikgu pusing-pusing mana pun
mesti last kahwin dengan cikgu jugak.
dan aku patut sedar dari awal.

18 virus attack:

HEROICzero berkata...

HAHAHA dendam lama ni !

cik zaza berkata...

@HEROICzero tak2 aku tak berdendam cuma luka lama belum sembuh. cehhh..

cepat gile komen!..huhu

incik krueger berkata...

aku tau sape..nk kembali dgn cikgu tuh? OMG OMG..this is news!!!hehe

cik zaza berkata...

@incik krueger salah ke?

cucu umie berkata...

alamak, ayie bkal bergelar guru..huhu tpy depend orng tu lh mcm maner pmkirn mereka..huhu

cik zaza berkata...

@cucu umie tak semestinya semua cikgu macam tu.. ikutlah kan. hehe.. good luck ye cikgu.. x)

incik krueger berkata...

@cik zaza tak salah pun :) hehe..sbb baru dgr, so this is news laa..hehe..

kotak bulat berkata...

hehehe.. btul.. tak semua org tu sama

g0m0k9enDek berkata...

tak semestinya cikgu kawen ngan cekgu ya,.. kat sekolah saya banyak juga contoh2nya.. haha chill!

cik zaza berkata...

@kotak bulat yup tak sama tp kdg2 serupa.huhu

cik zaza berkata...

@g0m0k9enDek pndgn sy je.huhu.. tp yelah mmg betul tak semestinya kn.hehe

Rie berkata...

bila nk ke chapter seterusnya ni..huhu..

cik zaza berkata...

@Rie soon. haha..

Kumbang Jingga berkata...

bukan kerjaya cikgu tu penyebab utama..tapi invidual tu sendiri..tak kira lah keje ape kan..hehehe

cik zaza berkata...

@Kumbang Jingga baikk.. ;)

Cikgu Fikri berkata...

Tetiba Cikgu Fiq rasa nak komen kat sini cam seram lah pulak..huhuhu...

luka lama kah? :)

cik zaza berkata...

@Cikgu Fikri kenapa seram pulak?hehehe.. luka kalau sembuh pun parut masih ada kan.

PaK PiS berkata...

sbb CIKGU anda berjaya.. ^_^