5 perkara

Salam 'alaik...
sekali lagi update blog bagi memenuhi permintaan rakan blogger, ninieazriena. lama tak singgah blog beliau semalam tergerak pulak nak ke sana tu pun sebab ternampak referrals dari nuffnang keluar url beliau. kalau tak mungkin sampai sekarang aku tak teringat nak ke sana. rupa-rupanya ada tag untuk aku. lama tak buat tag dan hampir lupa caranya. HAHA.


tag yang penuh dengan 5;


5 tarikh penting:

  • birthday aku
  • birthday mak dan ayah
  • birthday kaklong, abang dan adik aku
  • birthday 'musuh' aku
  • hari pertama jumpa 'musuh' aku

5 perkara dibuat semalam:

  • bagi mimi makan
  • tengok tv
  • masak nasi
  • tengok one piece
  • online stalk 'musuh'

5 perkara yang buat aku happy:

  • 'musuh' aku membalas 'serangan'
  • elaun mara masuk awal
  • mak aku balik awal dari keje
  • ada orang belanja makan
  • ada yang buat aku happy

5 sebab jawab tag:

  • memenuhi permintaan peminat (HAHA)
  • sebab orang asal yang tag orang yang tag aku (ninie) sama nama dengan aku
  • aku tengah bosan
  • soalan sangat senang
  • nak banyakkan entri blog (mungkin)

5 orang yang aku nak tag:

Ulasan

Botak berkata…
sudah seMESTInya aku taknak buat., itu pasti., hahaha..
Zazachan berkata…
@Botak ko tak bagitahu pun aku dah tahu ko takkan buat. haha
ninie_azriena berkata…
yeay !!!
dah siap pun tag nyer...
naper sorok chatbox ??
rindu nak kacau zaza tau :(
Zazachan berkata…
@ninie_azriena mana ada sorok yang..memang dah takde..huhu
HEROICzero berkata…
suspek sikit tang 'musuh' tu. hue3x
::thexieza:: berkata…
senang je soalan..:)
Zazachan berkata…
@HEROICzero haha..takyah suspek aku mmg byk musuh..
Zazachan berkata…
@::fadxieza:: tu yang best buat takyah pikir sangat.haha

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?