tengok video sat, jap lagi study.

Salam..
dah tengok video yang kat atas ni? terasa excited pulak nak share kat korang sbb video ni sangat comel!! (kyaaa!!) selain ada sikit-sikit sama dengan kisah aku. kalau korang ikut entri-entri blog ni dari awal mesti korang akan tahu apa yang samanya. biasalah sebelum ni den suka buat cerita-cerita yang orang taknak baca. HAHA

sempat pulak aku menghupdate blog. padahal bangun pepagi buta ni nak study *kononnya. tapi sekarang study ke mana, keje lagilah ke mana. orang kata sambil-sambil study. blog ni sampingan je lagipun aku jarang update blog sekarang ni kan. 


'siaplah kau blog, start cuti nanti aku ganyang ko habis-habisan!'


p/s lama tak buat (p/s) camni. HAHA


entri yang tak berkualiti
dari aku...

Ulasan

HEROICzero berkata…
hahaha yea. start cuti memang siap la blog.

eh, adv nuffnang sebelah ni blok lah. camne eh? boleh closed ke apa?
Zazachan berkata…
@HEROICzero resolution ko kecik ke?huhu..bnde tu xleh close..yelah2 aku buat dia close..huhu
baincardin berkata…
Welcoming my new header. ^_^
Unknown berkata…
aiyaa,,,,patutlaa...
Ayda Munir berkata…
study study! goodluck:)
Zazachan berkata…
@Kazen apa yg patut la tu?huhu
HEROICzero berkata…
yea, thanks! =) =) =)

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?