new bloglist
new home new bloglist new bloglist

07 Mac, 2011

Home » » BOO!!!.. terkejut tak?

BOO!!!.. terkejut tak?

Salam..
ehem..ehem..
kejutan yang aku gembar-gemburkan akan reveal kejap je lagi.
dah aku malas nak selindung dan bajet kejutan tu sangat mengejutkan kononnya.
aku tahu korang kompem tak terkejut dan mungkin korang akan cakap,

"cehhhh! ingatkan apa lah kejutan dia,"
"blah laaaaa! minah bajet betul,"

fine, fine..
aku nak bagitahu aku dah ada domain sendiri je.
takde lah penting sangat sampai buat korang terkejut. saje-saje nak perabis duit aku bayar domain tiap-tiap tahun. aku beli untuk kepuasan diri aku sendiri tapi still guna blogspot tak pandai aku nak guna hosting sendiri. huhu.. ok, dah selesai dengan kejutan. sori lah kalau kejutan den tak buat korang punya bijik mata terkeluar.

korang kalau berminat nak berdomain
silalah ke SINI..
murah je..serious..

2 virus attack:

Rie berkata...

tokojut den haha!!
maju setapak lg..congrats :)

jijie berkata...

gile ar.. da ada domain sndiri da..