new bloglist
new home new bloglist new bloglist

18 Mac, 2011

Home » » blogger dan gambar...

blogger dan gambar...

Salam...
"blogger perempuan sangat suka letak gambar sendiri, buat muka comel pastu letak banyak-banyak untuk setiap entri!"

ini yang blogger lain dok sebut-sebut. bagi aku, biarlah depa nak letak gambar kalau dia rasa cantik dan orang lain pun pikir benda yang sama. kalau ada yang kutuk biaq pi lah bukan gambar aku pun. hehe.

mungkin awal kedatangan ada yang terdetik,

"erk! ok, gambar dia lagi.."
"apa kena mengena gambar ni dengan entri?"
"tajuk entri tentang 'maknyah'. erm.. dia nak kata dia ke 'maknyah'?"
"kenapa semua gambar dia jelir lidah?"

dengan kata lain.

"weyh!!! meluat gile tengok muka kau kat blog ni. baik aku mengadap blog sendiri dari tengok blog kau!"

dan tuan blog pulak akan membalas. *itupun kalau suara hati pelawat itu didengari oleh beliau. 

"dah meluat tak payah datang,"

ataupun, dari awal lagi dah ada amaran.

kalau tak suka baca blog ini sila tekan 'X', ok?

selalunya yang dok meluat tu mesti perempuan jugak. alah, jeles 'letteww' takde gambar comel. HAHA. dan mungkin jugak follower dan pengomen terbanyak di blog mereka ini adalah insan yang dipanggil lelaki.

memang gambar tu 
santapan untuk para lelaki..
betul ke?

14 virus attack:

gabanMorka berkata...

perempuan sgt sukakan perhatian, kan?
standard kot...

laki lak memang lumrahnya gatal
standard kot

entah la

cik zaza berkata...

@gabanMorka betul. itu yang dipanggil lumrah nak cakap lebih2 pun takut salah pulak.

Kamil Kahar berkata...

haha...agak xley blah la dgn ayat santapan untuk para lelaki...kelakar...neway hrap entry cik zaza ni ley bukak mata2 diorg...

cik zaza berkata...

@Kamil Kahar alahai, tersalah ckp ke?huhu

HEROICzero berkata...

kalau comel, saya layaaaaaaannn jek.

kalau tak, ok kita kutuk ramai2 nanti. keh3x.

ini contoh diskriminasi. wee hoo!

Rie berkata...

tepuk dada tanya selera
belah hati tengok isi hati
:)

cik zaza berkata...

@HEROICzero haha..mmg diskriminasi pun..yg penting yg comel ramai follower.

cik zaza berkata...

@Rie tanya selera? lapar pulak rase.uhuhu

Republic Aku berkata...

tak kisah la...asal kan mereka hapy ...sudah..

cik zaza berkata...

@Republic Aku ye..

apik pehe berkata...

ader blogger yg suke mengata..diorang mmg x puas hati tu..
jadinyer,kiter xyah la serabut sgt nga diorang..hehe

cik zaza berkata...

@apik pehe tingktkn prestasi, tinggalkn dengki.haha

Botak berkata...

tak tertarik langsung dgn gambar² yg budget comel..
kalau gambar kucing tertarik lah gak..
hahahahaha...

cik zaza berkata...

@Botak hahaha..lepas ni aku buat entri khas untuk ko.entri buat botak, aku letak sume gmbr2 kucing yg tgh pose maut..