video dari aku kepada sape tah..

Salam..
aku baru saje selesai meng-edit video yang sudah lama berada di dalam laptop aku ni. video empat orang gadis yang menggelarkan mereka sebagai hikari. dan video tersebut ketika mereka belajar di sebuah matrikulasi. cehh! ayat nak panjang berjela. kalau aku bagitahu lebih lanjut pun bukan korang berminat pun nak tahu pasal mereka kan?

nah! aku nak tunjukkan video yang aku dok kecoh sangat ni ha. 



ha, hamek! dari facebook aku bagi. aku tahu mesti ada di antara korang yang tak boleh nak buka youtube mungkin sebab kena block oleh pihak universiti ataupun di pejabat. hehe. nak suruh korang tengok jugak sebenarnya. mungkin ini adalah satu video memalukan diri mereka disebabkan lenggok liuk yang berada di dalam video ini kelihatan tidak matang ketika video ini sedang dirakam. sekurang-kurangnya pemilik suara yang menyanyikan lagu lemon tree itu tidak dikenalpasti. so, korang nak kutuk, kutuklah. yang pasti pemiliknya akan tahu kutukan korang itupun kalau korang kutuk kat ruangan komen entri ini la. HAHA.

competition ini adalah battle of the nature mereka dikehendaki bermain muzik dengan menggunakan barang-barang terpakai  seperti baldi, kayu, tin biskut mahupun botol.. dan mereka adalah satu-satunya peserta perempuan ketika ini. dan menduduki tempat ketiga... ok fine, dari 4 peserta! 


sepatutnya entri ni aku buat
pada 14 feb yang lepas
sebab tarikh itulah bermulanya 
penubuhan hikari..cehh..

Ulasan

Sang Gabriel berkata…
stail sial contest ni!

nape la aku xterfikir nak anjurkan?

cis!
Zazachan berkata…
@gabanMorka ouuhh..dah gi dah link tu..
AzrulNizam berkata…
sapekah yg bermain tu??
Zazachan berkata…
@TuN-eJaM bermain ape? ada 3 jenis alat di situ..hehe

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?