new bloglist
new home new bloglist new bloglist

06 Februari, 2011

Home » » mr.jijie pakwe baru saye...

mr.jijie pakwe baru saye...

salam..


semalam aku telah berjaya merealisasikan impian aku selama ni. 
impian lah sangat dengan memiliki sebuah gitar tetapi masih terkial-kial untuk memetiknya. HAHA. 
ye, aku memang belum pandai main gitar. masih belajar dari tutorial-tutorial yang ada kat youtube ni. 
ataupun tak lama lagi aku memerlukan seorang cikgu untuk mengajarku. yang penting aku tak boleh mengalah!.. yeah!



aku dah ada pakwe baru. padan muka raksasa sape suruh buat aku sedih. huh!

10 virus attack:

Rie berkata...

aku kt kmpng skrg..tidak!! tali gitarku yg halus skali tu putus..sapa yg buat ni...hu3 (T_T) best a ko dpt pakwe baru he3...

cik zaza berkata...

@Rie owhh patutla..

jijie berkata...

weytt.. apesal nama die sama dengan nama aku? ceittt

chenta berkata...

i dari dulu nak belajar main gitar, tapi tak dapat2..gitar gantung je kat umah mak..hehehe

cik zaza berkata...

@jijie haha..mula2 nk letak gigie tp xbest lak mcm gigi amek le jijie..hihi

cik zaza berkata...

@chenta huhu..dah ada gitar la ek..bagus le tu..huhu..bleh main mase bosan2..

irahehe berkata...

ok.serius jeles! huaaaaaa...nak jugak satu ketul bende alah tu..hahahahaha...

cik zaza berkata...

@irahehe xperlu jeles sbb xreti main lg bnde alah tu..huhu

ika berkata...

pergh . nanti ade yg jadi ana raffali t . hehe .

cik zaza berkata...

@ika hahaha..xnk jd ana rafali..lagu dia pn jrg dgr..