new bloglist
new home new bloglist new bloglist

13 Februari, 2011

Home » » mood ntahapehape..

mood ntahapehape..

Salam..
hari ni terasa macam taknak buat apa-apa je. balik dari lab nak pandang nota lecture mahupun lab manual pun taknak. mengantuk toksah cerita lah. tinggal berdua je dengan kina yang lain semua balik rumah. kina sampai-sampai je rumah terlelap kat sofa. pukul berapa ntah, ada lah bangun kejap pastu masuk bilik sambung tido. penat betul kina ni. aku rilek je lagi. konon mata segar bugar. last last tido jugak masa tengah syok tengok cerita hindustan tadi. huhu. baru nak feeling tengok cerita 'Dil to Pagal Hai'. lama kot tak tengok cerita tu.

 ihsan google imej [dari sini]

lambat jugak aku bangun dari terbongkang atas sofa. pergh! memang terasa penat, tension semua ada lah. dok fesbuk takde apa pulak nak belek. stalk orang tak teringin pulak. jalan-jalan tengok blog orang best jugak. tengah hepi-hepi klik link kengkawan blogger sampai lah satu blog ni. pergh! tachink gile. dalam hati rasa nak nangis pun ada jugak. hurm.. biarlah salah aku jugak buat sesuka hati tanpa pengetahuan dia. 



sekarang? apa nak buat ek? kerja tak habis lagi. asyik berangan je dari tadi. HAHA. yelah-yelah nak buat kerja lah ni. kompem malam ni susah nak tido punya sebab dah tido petang tadi lama kan. siapkan lah apa yang patut. 

lepas pegi forum tentang cinta aritu
aku terasa macam nak kawen..
kenapa aku ada perasaan macam tu? padahal
aku tak rasa aku ni dah bersedia untuk itu..

4 virus attack:

Kazen berkata...

haha xabes2 lab...sem lab sem nie

Zyash berkata...

Ne dah mandi belum ne?heheheh.
HEARTBEAT Tambah Pendapatan Selain Nuffnang
Lagi RM6.31cen nak Cashout Nuffnang

cik zaza berkata...

@Kazen agk ar..byk kot..tak larat dah..huhu

cik zaza berkata...

@Zyash huhu..dah mandi la yunk..