kerisauan bagaikan tiada penamat...

Salam..
aku sedang menunggu kedatangan ayahku untuk membawa aku pulang ke rumah bercuti raya cina. bajet aku sambut lah raya cina. hehe. sibuk-sibuk pulak nak cuti. dok Alor Gajah diam-diam pun bagus lepas tu makan tak menentu. memang ada yang makan megi je kang. 

tinggal aku sorang je kat rumah sewa yang tersergam indah ni. kina berpoya-poya keluar tinggalkan aku. yang lain dah balik rumah dah. tak sabar nak cuti agaknya. cuti ke tak sama je bagi aku. kerja masih perlu disiapkan. mini projek kena setelkan malam ni jugak kalau tak member group aku tak dapat nak buat the rest of mini project. sebab aku student 1 so aku yang kena mulakan. huhu. tapi mungkin cuti kali ni ada beza sikit dengan pendatang baru. yeay! tak sabar nak pegang 'dia'. 

sepanjang menunggu ayah aku yang belum sampai lagi ni aku dok baca update yang terbaru dari twitter, facebook dan website- website yang boleh dipercayai mengenai keadaan di Mesir. makin banyak baca pasal tu makin konpius aku dan timbul pelbagai persoalan. antaranya, kenapa pelajar dari Malaysia yang jadi mangsa? pasal pelajar Malaysia yang kena rogol tu, kejap aku baca berita tu palsu kejap lagi aku dapat tahu dari member aku yang sekarang berada di Jordan berita tu betul (dia pun dapat tahu dari member dia yang dapat contact di Mesir). Wallahu a'lam..

semoga pelajar-pelajar Malaysia yang masih berada di sana selamat dan sentiasa dilindungi Allah S.W.T.

Ulasan

Newsberri berkata…
amin..harap mereka selamat semuanya yep...cian aza duk sorg2 jek :)
Zazachan berkata…
@Rie hrp sgt..
tu lah..nsb baik ayah xdtg mlm sgt..huhu

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?