dah ramai yang lebih suka ber-vlog..

Salam..
entah kenapa dua tiga hari ni aku asyik menonton video di youtube je. nak kata aku ni addicted dengan youtube baik aku dah upload banyak-banyak video kan. mana tahu aku nak try benda lain buat VLOG. HAHA. macam takkan terjadi je sebab aku ni pemalu orangnya. nak ber-vlog vlog ni kirim salam je lah. 

kalau kita tengok sekarang ni agak ramai blogger sekarang yang dah malas nak menulis ataupun mereka dah canggih dari aku berblogging dengan video. ouhh... pada asalnya lah aku tengok VLOG ni mereka buat untuk bertutorial cara nak pakai shawl terutamanya. mungkin selepas video tersebut mendapat sambutan mereka jadi lebih gemar ber-vlog dari menaip di blog. tapi ada juga yang pada asalnya memang aktif ber-vlog di youtube kemudian tiba-tiba pulak datang angin mereka nak blogging dengan menaip. 

kembali ke pangkal jalan. hehe. aku sebenarnya nak share dengan korang  video/ vlog dari youtube ni. bagi aku orang yang buat video ni cool! tengoklah channel dia yang ada lebih 3juta subscribers. pergh! gile feymes. tapi memang tak dapat dinafikan video beliau memang best! dari semalam aku membelek setiap video Ryan Higa ni. gelak sakan sampai housemate cakap aku gila. kalau korang tengok pun mesti gelak punyalah. jom layan video ni. selamat menonton!






korang tak rasa ke cara dia bagi pendapat 
tentang facebook ni agak menarik?

Ulasan

HEROICzero berkata…
malas la tgok vlog2 neh. saya suka membaca. =)
ika berkata…
erm pendekatan baru .
jijie berkata…
ceh..baru perasan ke kwujudan mamat ryan higa ni? haha.. i da malu jatuh cinta dgn video dia..kihkih
Zazachan berkata…
@jijie dah malu?buat pe nak malu?hahaha
jijie berkata…
typo error la.. lama..hahaha

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?