ni aku buat biodata khas untuk korang. HAHA.

Salam..
kali ni aku nak buat tag orang pulak. sape ada tag aku? aku tengah rajin nak buat tag ni. sebenarnya tag ni aku dapat dari cikgu sue yang beliau rembat dari sape entah. ok, fine dia kena tag bukan dia rembat ok. nak start dah ni, korang yang membaca ni pergi ambik popcorn cepat. aku dapat rasakan tag ni sangat banyak. HAHA.

Full name : Nur Azza Borhan

Date of Birth : 6 Januari 1990

Age : aku dah dewasa. hehe.

Married : belum pulak. aku single but not available babe.

Zodiac : Capricorn kot. tak ambik tahu pun pasal zodiak ni.

Foot size : perlu ke nak tahu? nak belikan aku kasut ek? HAHA.

Weight : pergh! berat pulak. aku kurus je, tu yang aku boleh bagitahu ye. latest aku tak timbanglah mana tahu dah naik sikit ke kan?

Height : 158cm, aku lebih tinggi dari adik aku walaupun tinggi dia 160cm. so aku taktahu berapa sebenarnya tinggi aku.

Nickname : aza, zaza, cik jajabin', gransazer, aja (family only), mak alang(anak buah. *bajet ada anak buah. HAHA)

High School : SMK Bukit Rambai (03-06), SMKA Sharifah Rodziah (06-07) both in malacca

College/University : Perak Matriculation college, UniKL Micet

Last thing i've just did : menggoreng popia. kak nad suruh. HAHA.

My Room Condition : sekarang aku bukan berada di dalam bilik tapi ruang tamu. bilik aku biasa-biasa je kecik tapi comel. 

Having a relationship?for many times? : kejap aku kira. ok tak ingat. HAHA 

Take Your Own Picture Now and Don't Edit


ok, ni gambar yang tak ber-edit tapi gambar ni bukan aku ambik masa aku type benda alah ni lah sebab aku malaslah nak berlari-lari ambik tudung dan posing depan lappy. gambar ni diambik pada hari yang sama aku buat tag ni. masa ni aku siap-siap nak pergi kelas untuk hari pertama. saja nak try pashmina. macam serabut pun ada jugak kan?

About others

Name of your gf/bf right now : mr. raksasa. malas nak letak nama dia nanti dia feymes dalam ni. jeles pulak aku.

Name of the person you miss the most right now : mak den. macam homesick pun ada ni. yeke?

Name of the last person you've hurted : mungkin ada. sebab baru je tadi berlaku pergaduhan dalam kereta. walaupun bukan aku yang gaduh. tapi mesti orang tu sakit hati dengan aku jugak. wallahu a'lam. 

Name of the person you hate the most : belum ada setakat ni.

Name of your pet : Bubu dan Miyu my little cats. rindu lah kat diorang.


About myself
Pernah korek hidung? : pernah je. HAHA. tak senonoh betul soalan dan dengan tak senonoh jugak aku menjawab.

Pernah baca msg pastu senyum/gelak sorg2? : selalu je. ok fine, aku tahu macam orang gila tapi bajet korang tak pernahlah kan?

Pernah gayut sampai tertido? : belum pernah lagi sebab aku kalau dah ngantuk sangat kompem aku bagitahu orang yang call aku tu. tak larat nak pegang phone sambil tido.  

Pernah kentut kat khalyak ramai? : HAHA. best gile soalan ni. tapi sayangnya tak pernah lah pulak.

Pernah tidur dalam kelas? : pernah je. dulu masa sekolah menengah lah. tapi time cikgu takde. syok gile tido. tapi sekarang takde kot. setakat terlelap sebab kemerduan suara lecturer tu adalah sekali dua.

Pernah pukul org? : dah nama pun budak silat banyak kali lah aku pukul orang. tanya je aku gaya apa je aku tak buat lagi? yang paling best setiap kali aku pukul orang mesti bagi kesan. contohnya aku tumbuk adik aku sampai hidung berdarah. for sure lah aku tumbuk kat bahagian muka dia. lepas tu aku tumbuk bahu kiri kawan aku sampai lebam seminggu. tu tak masuk aku buat kunci mati sampai tercekik partner aku keje kan. kejam jugak aku ni.

Pernah ngs dpn awek/pakwe? : depan pakwe? apa barang nak nangis depan pakwe. tak macho lah bhai.

Pernah kene birtday prank? : pernah. tahun lepas kena dengan member sumbak'f. hehe.

First time

Kena marah : kompem lah masa kecik-kecik dan kena marah dengan mak. yang bestnya masa tu aku kena marah sebab gaduh dengan adik aku. lepas tu kena denda berdiri kat tepi pintu sorang tepi dapur sorang sampai ayah aku balik kerja. ayah aku balik je dari kerja aku dengan adik aku terus berlari dapatkan ayah aku. HAHA. padahal kena denda lagi tu. 

Duduk jauh dr family : masa masuk form 1 lah semestinya. menangis kot masa tu. baru 3 hari jauh dari parents dah suruh datang tengok aku. pastu nangis tepi padang sorang-sorang sebab member baik yang baru kenal 2 hari nak pindah sekolah. macam sengal je. HAHA.

Tengok wyg : dengan family masa tu. semua ada, ayah aku belanja tengok cerita senario the movie.

Ponteng kelas : sem 1 degree. gile kan? sem 1 dah pandai memonteng dan tu first time k. sebelum ni kat sekolah aku tak pernah ponteng. aku good good girl dulu. pengawas biro disiplin lah katakan.

Jatuh cinta : darjah 6 kot. masa tu just suka-suka je lah takde lah nak kata jatuh cinta pun. tapi rasanya kalau nak kata first love mungkin masa form 3. 

Accident : sem lepas accident dengan member on the way nak balik rumah sewa aku. masa tu naik motor je. kompem bukan aku yang bawa sebab aku tak reti. HAHA. tapi alhamdulillah kami takde kecederaan apa-apa cuma motor dan kereta yang kami langgar tu je lah yang teruk kopak bagai. yang tak boleh belah keesokan harinya kami langgar ayam pulak. HAHA.

tag 5
aku terasa macam berada di zaman kanak-kanak dulu. gile buat biodata padahal takde pape pun. saje-saje je. ada tu suruh buat biodata masa kecik dulu mesti semua benda nak kata rahsia. HAHA. baik tak payah buat camtu.

Ulasan

ween berkata…
hye sharodzian! sy pun ex-sharodz jugak. ^^
De'din berkata…
lengkap woo biodata nih !
serba serbi ada !
Zazachan berkata…
@ween owh yeke.hehe..batch berapa?
Zazachan berkata…
@De'din agak lah..smpai korek hidung pun nak tahu..HAHA
chomel di tag!!!!
yahoooooo...
tq2....(^_^)
~ miSs rAkinAh ~ berkata…
haha..nie cam nk g interview kawen je..hik3.. :)
Zazachan berkata…
@~ miSs rAkinAh ~ haha..interview kawen ke?macam nk jd stalker pn ada jugak..huhu
Black berkata…
cik zaza : terima kasih tag saya ! haha . aduss , banyaknye soalan . akan diusahakan menjawabnya .
Zazachan berkata…
@|| amira || haha..tau xpe..jwb ye yunk.. x)
Zazachan berkata…
@hans tu lah..aku rasa ni dah tak macam biodata dah..
AzrulNizam berkata…
keh.keh.keh.. menarik la biodata ko..
xleh blah la.. hahahha
Zazachan berkata…
@TuN-eJaM menarik bukan?apa lg?buat lah!..haha

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?