new bloglist
new home new bloglist new bloglist

02 Januari, 2011

Home » , » mood memijak tengkok orang sampai patah.

mood memijak tengkok orang sampai patah.

Salam..
nak patahkan tengkok memerlukan ketangkasan dan kekuatan. tapi kalau dah marah kekuatan tu datang dari kemarahan tersebut. pehal minah ni nak patahkan tengkok orang pulak ni. sekeh kang! haa.. berani sekeh lah! lala.. 


korang mesti pernah je menghadapi situasi yang mana darah korang membuak-buak naik tiba nak meletus macam gunung berapi. mula-mula sebelum meletup kita berasap-asap dulu. rasa dah tak boleh nak simpan lagi barulah, "kabooommm!!!!!!!!" time tu dah tak ingat dah kita buat apa. macam dah tak betul pun mungkin jugak. dah tak sedar kononnya. 


aku pernah jugak lah marah sampai mencederakan orang masa aku kecik-kecik dulu. biasalah bergaduh dengan adik aku. dah memang dialah kawan gaduhku. masa tu entah pehal ntah adik aku tiba-tiba pukul aku. eh, pehal lak ni? aku pun pukul dia balik mengikut kiraan yang sama dia pukul sebelumnya. nak fair lah kononnya. dia pukul sekali aku pukul sekali. tapi lepas aku pukul sekali tu dia boleh pulak pukul aku berkali-kali. eh, memang nak naikkan darah aku ke apa budak ni? aku pun masa tu dah marah lah kot. aku pun tumbuk hidung dia. tak sangka kuat jugak aku masa tu. sampai berdarah hidung dia aku buat. gile ahh!


lepas tu aku pujuklah dia sebab takut dia ngadu kat mak aku. kena marah aku jap lagi ni. pujuk punya pujuk sikit pun tak jalan. adik aku menangis teresak-esak sampai tertido sebab penat menangis. bangun je sebab mak aku kejutkan dia.


"adi..adik.. bangun, keluar bilik. panas sangat sampai hidung berdarah dah ni,"


aku pandang je masa tu. taktahu nak buat apa.


"ni bukan panas lah! ni dak aja yang buat,"


mak aku tak dengar pun apa yang dia cakap. aku rasa mak aku tak percaya kot aku yang tumbuk adik aku sampai berdarah hidung masa tu. sampai sekarang kisah tu dilupakan macam tu je. hehe


nak kata aku pandai cover tak jugak. tapi setakat ni apa yang aku buat orang macam tak nampak atau buat-buat tak nampak? wallahu a'lam. muka innocent habis nak nak masa aku sekolah menengah dulu jadi pengawas kononnya. pengawas ke? HAHA.

12 virus attack:

gabanMorka berkata...

dah lame xbertumbuk dengan adik aku. skrg, dah besar, adik aku pon jadi lagi kembang dan besar dari aku...haha

sugar2 kapas strawberry berkata...

hahaha.mmg kuatlah smpai leh tumbuk berdarah2 lagi

cik zaza berkata...

@gabanMorka ko takut ke nk gaduh dgn org yg lbh besar dr ko? HAHA

cik zaza berkata...

@sugar2 kapas strawberry xtau lah mana dtg kekuatan tu..hehe

|| amira || berkata...

wah, dasat2.
mesti time tu cuak xhengat kan?
hahaha

cik zaza berkata...

@|| amira || hahaha.. mmg cuak la.. tp nsb baik xkne marah.hehe

Tanpa Nama berkata...

aza mmg pganas!
hahaha

gabanMorka berkata...

mestilah takot!adik aku tolak aku je dah terjatoh aku...haha

cik zaza berkata...

@Tanpa Nama haha.. takde la smpai pngganas..

cik zaza berkata...

@gabanMorka haha.. ko ni ada2 je.. bleh nye.kne kuat..hiyarrkk!

Botak berkata...

bertumbuk?
bercakaran?
takde lah hebat mane..
Botak pernah bunuh orang banyak kali..
hebat tak??
hahahahaha... :))

cik zaza berkata...

@Botak pergh! dasyat.. tp takpe lah aku masih berperikemanusiaan lg..hehe