kena block kat facebook..

Salam..
geram pulak aku, tengah syok berkomen-komen dengan member sekolah lama aku tiba-tiba pulak dapat pop-up mesej bagitahu aku abuse dan annnoying. aku ada tekan something yang tak sepatutnya ke? rasanya tak. setahu aku dari tadi aku asyik tekan enter je tu pun sebab kat bahagian komen tu pun memang takde button komen dan semestinya kena tekan enter.

takkan lah sebab tu. setelah beberapa kali aku disuruh verify imej yang keluar kat pop-up mesej tu tiba-tiba je dapat mesej kata aku dah kena block. ape heck! 

aku rasa ada orang report ko kat facebook ni

housemate aku buat assumption sendiri. mungkin jugak kot. mana taknye, tiba-tiba je tak boleh nak komen kan. ataupun facebook nak suruh aku siapkan kerja aku dulu baru main tenet? huhu..fine..fine.. dah lah, nak merajuk dengan facebook..


Ulasan

Aishah Malik berkata…
huhu kecoh gile nk block2 gitu huhu
Newsberri berkata…
ni mesti bg byk2 komen kt public page kan?...dlm fb ni ko x leh bg komen byk2 sgt dlm satu masa, nnt dia warning..pastu block..hangin aku tgh seronok2 komen dia kasi warning..cam ko kena la..tercantas keseronokan aku...grrr :@
Zazachan berkata…
@Rie a'ah kwn aku pn ckp bnde yg same..geram pulak aku br nak bermesra dgn bdk skolah rendah..huhu..menci!menci!lepas ni mls nak main fb!hahah..ckp je ni..

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?