new bloglist
new home new bloglist new bloglist

03 Januari, 2011

Home » » jom nyanyi kat rumah orang kawen!..

jom nyanyi kat rumah orang kawen!..

Salam..
kesinambungan dari entri yang INI. serius, memang besar pelamin makcik aku weyh! kalau dulu pakcik-pakcik dan makcik aku kawen pelamin cukup duk tepi tak makan ruang depan sangat. tapi yang ini, agak banyak memakan ruang. dah sampai ke dapur pelamin tu. naik atas pelamin tu rasa kepala lagi sikit nak cecah kipas. pergh! nasib baik takde kecederaan yang berlaku masa tu.


ini baru 1/4 dari imej sebenar pelamin.huhu..


dah nama pun rumah orang kawen, photoshoot takde memang tak sah. orang yang photoshoot pengantin tu biaq pi lah. ni yang anak-anak buahnya ni nak jugak ber-photoshoot. HAHA. i pun nak glamer k. tapi tak banyak pun kami ber-photoshoot atas pelamin sebab hari tu kereta kakak aku rosak pulak. pegi repair dulu baru boleh pegi rumah nenek aku. dah agak petang dah masa tu. datang je tunjukkan muka semua dah tanya kenapa datang lambat. aduh, bertubi-tubi pulak tu. naik penat mulut menjawab,

"tadi keta rosak, hantar repair dulu,"

nak aje aku suruh kakak aku ambik mic kat tepi rumah tu buat announcement tak pun record jawapan tu. orang tanya replay je sampai diorang puas. HAHA. 

petangnya, dah memang itu yang adik aku dan abang aku tunggu-tunggukan. setiap kali rumah orang kawen family aku mesti diorang lah artis yang akan menyanyi. teruja aku dengar suara abang aku. tak sia-sia diorang praktis kat karaoke jamban setiap hari. hehe. balik dari majlis, malamnya pulak aku berkaraoke dengan kakak aku bersama membernya. HAHA. tak puas kot. kat rumah orang kawen nak nyanyi takut orang lain nampak. malu! malu! masuk ni dah genap lah seminggu aku terpekik terlolong pegi karok dengan diorang. HAHA. naik sem nanti rasa tension situlah yang akan aku tuju. biar sampai terkeluar anak tekak asalkan release! aku pegi sorang-sorang pun takpe.


4 virus attack:

Adibah Sharudin berkata...

adoi, trngn beno nak karok..

cik zaza berkata...

@Adibah Sharudin karok kt rumah pun boleh..sy slalu buat..hihi

|| amira || berkata...

ahaha..
xpernah pulak pergi karoke jamban .
best ke?
karoke kat umah lagi best kot.
ahah

cik zaza berkata...

@|| amira || karaoke jmbn xbest sbb abg2 yg jaga tu gatal.haha..yup, karok kt rumah lg best.. x)