new bloglist
new home new bloglist new bloglist

05 Januari, 2011

Home » » apo ko bondo yang ekau merepek ni?

apo ko bondo yang ekau merepek ni?

Salam..
bila tiba kedatangan 'dia', mesti rasa macam nak mati. yang tak teruk tu takpe lah. boleh lagi menyanyi 'lalala' tapi yang teruk satu kerja pun tak boleh nak buat. buat sikit berenti, buat sikit dah tak larat. takdelah nanti sangat pun. kadang-kadang tak tunggu dah datang

pergh! kadang-kadang tu sampai 10 kali pergi jumpa abang toi. gile ahh! tu tak masuk benda-benda lain. tak boleh ditegur langsung kejap lagi ada lah yang kena 'smash'! HAHA. usik sikit dah nangis, macam budak kecik pun ada jugak. ish..ish.. macam-macam penyakit betul lah...

apa benda lah aku merepek ni... hanya 'kami' saje yang tahu. tak semua ada penyakit ni. hihi.. yang paham bagus le, yang tak paham tu anda pikirlah sendiri..

0 virus attack: