yeay! malaysia menang!

Salam..
aku bukan peminat bola seperti korang. tapi aku juga berbangga apabila malaysia berjaya mengalahkan indonesia dalam piala suzuki.

aku tak tengok macam korang tengoklah. sekadar mendengar tapi mataku menghadap laptop. asal ada bunyi-bunyi excited pengulas sukan mengenai permainan mereka baru aku pandang. jadi tak terlepaslah aku menonton ketika bola disumbat ke dalam gol.

dan pastinya nasib baik ayah dan mak aku takde di rumah sekarang kerana sibuk menguruskan untuk majlis perkahwinan makcik aku sabtu ni. so, takdelah jeritan-jeritan ketika menonton bola sepak ni. apa yang aku nak katakan dengan bangga di sini...

MALAYSIA BOLEH !!!


ok, entri pendek.
ja ne..

Ulasan

kucokelat berkata…
hehe... kat kl td tepi jln suma org dok jerit keriangan
Zazachan berkata…
@Qu azniza ;) keriangan sbb apa tu?sbb dijgka dpt cutikah? xD
Hakimi Reza berkata…
Nakai punya rumah jadi riuh..hohoho

Syabas Malaysia~~~!!
Zazachan berkata…
@!!!_Mr Nakal_!!! hehe..tau xpe..org tgk menjerit2.. xD

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?