weyh!aku main game ni!

Salam..
fuh!aku ni kalau dah start main game memang tak berenti sampai game tu tamat..huhu..selagi mata tak ngantok atau badan tak letih aku takkan berenti main..semalam dah habiskan Harry potter and the chamber and secret sampai dapat kalahkan ular besar wane purple..wahh!boleh tahan jugak aku ni..hehe..

hari ni berusaha menamatkan Harry potter and the sorcerer's stone pulak..bukan sepatutnya aku main ni dulu ke?huhu..nak buat macam mana dah yang ni je yang dapat download dulu aritu..tapi tak habis lagi la sebab aku tak lepas masa troll duk kejar aku..main lompat-lompat je pun..huhu..takpe takpe usaha lagi..herkk!!!

ni sebelum troll keluar..


tu dia troll dah keluar..aku dah standby untuk lariiikkk!!!


dah dekat sepuluh kali aku berlari dari encik troll ni tak lepas-lepas jugak..apa yang silap ni?aduhai..dah tak sabar nak selamatkan hermione ni..huhu..k aku nak sambung main..

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?