sori aku tak boleh..

Salam readers..
aku dapat  rasakan yang aku sekarang ni dah malas nak update encik belog..kenapakah?aduh..mungkin aku dah jumpa benda yang lebih menyeronokkan..ish..ish..tak bagus betul aku ni, habis madu sepah dibuang..huhu..

30 day letter challenge tetap diteruskan..herk!

day 14: someone you've drifted away from


haih!ada-ada je la surat-surat ni nak suruh aku pecah tembelang sendiri jugak..huhu..rasanya tak perlu la bagitahu sape insan tersebut kalau dia terbaca ke mesti dia tahu aku cakap dia..

phew!penat aku nyorok dalam laut tadi..



dear unknown,

rilek, aku buat kau unknown sebab aku taknak letak nama kau kat sini..perlu ke kalau nak letak pun?
sori la aku terpaksa mengelak dari kau..bukan apa, kadang-kadang tu aku rasa kau annoying..
annoying bagi aku je la kot..bagi orang yang tak kenal kau taktahu la diorang annoying dengan kau ke tak..
biase la manusia ada macam-macam pendapat..
tapi ada certain part kau memang sangat bagus..(aku puji ni..)
kau friendly, memang bagus..tapi cara kau buat aku tak selesa..maaf sangat-sangat..
btw, aku taknak ngelak dengan kau lama-lama sebab tak baik kan buat kau macam tu..
aku tahu..kadang-kadang tu cara kau yang banyak bagi harapan buat aku sedar jugak..
aku bukan jenis yang melenting bila orang bagi pendapat, tapi cara penyampaian kau tu tak kena tempat kot..
pendapat-pendapat kau memang aku hargai..dan kadang-kadang tu pendapat kau mengajar aku..
apa-apapun thanks a lot..
don't worry tak lama lagi aku ok aku kontek kau balik k..
adios..

wasalam.. 

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?