new bloglist
new home new bloglist new bloglist

10 Disember, 2010

Home » » soalan yang ke 100!

soalan yang ke 100!

yeay!akhirnya penantianku selama ni telah jadi kenyataan!hoho..
macam penting sangat pulak..sebenarnya aku tunggu soalan kat formspring aku sampai 100 soalan..dekat seminggu jugak aku tunggu baru cukup seratus..hehe..




ni semua gara-gara nak tiru orang la ni..aritu duk tweettweet dengan cik nieniesh sebab dia cakap nak tunggu soalan formspring sampai 100 baru dia nak jawab..dia memang rajin spam kat formspring, dulu aku suka jugak tapi sekarang dah kurang..aku rasa macam ramai tak suka aku tanya soalan..tapi buat pe buat formspring kalau taknak jawab..bak kata member aku,




remove je orang yang taknak jawab, tanya ntah apa-apa dan orang yang marah-marah kat formspring tu..



hurm..betul jugak..kadang-kadang tu tak sampai hati.tapi dia sampai hati pulak buat aku macam tu..huhu..takpe la biarkan je la..orang kata biar orang buat kita jangan kita buat orang..eh!dah ter-emo pulak aku buat entri ni..nak suka-suka je pun..huhu..

ok, nak start jawab soalan formspring..bersemangat!herrkk!!