she's my senpai..

Salam readers....
dah taknak cakap banyak lagi...

day 8: your favorite internet friend


internet friend?sapekah?bagi aku internet friend mesti la orang yang aku paling rapat kat alam maya ni kan..pastu selalu chatting ke..selalu komen-komen kat fb ke..reply twitter ke...banyak tanya soalan kat formspring ke..tapi sape yang berjaya sampai ke tahap tu?macam takde je..hoho..jap..owhh..ada ada..


dear my internet friend,

ehem..ehem...a.k.a. my ex-roommate!!!..(terharu tak nani?hehe)
selama aku menceburkan diri dalam alam maya ni kau sorang je la kawan alam maya yang aku boleh menjerit macam orang gila kat twitter, kat facebook, kat tumblr, dan segala website yang berkaitan dengan kita..hehe..
sebab kita dah serasi dari awal..cehhh!!..
alah, kalau kita tak pernah jumpa aku rasa tak mungkin kita dapat keserasian ni..
aku rasa happy sangat la jumpa kau masa kat matrik dulu dan jadi roommate kau..
selain tu rapat dengan kau..
setiap kali ber-online twitter aku mesti pastikan kau online jugak..kalau tak aku rasa bosan gila dan mesti aku terus offline lepas tu..dahsyat tak dahsyat kau punya penangan tu!(kau pakai ubat guna-guna ke hah!?hoho)
walaupun kita dah lama tak jumpa aku rasa kau memang sangat dekat dengan aku..
apa taknye, masalah aku masalah kau jugak..maasalah kau pun masalah aku jugak...
terharu akuuu!!....
yang pasti kau jugak la yang perkenalkan aku dengan CN BLUE sampai aku jadi gila macam ni..haish!
daan jugak segala lagu-lagu jepun dan korea yang jadi minat kau, kau turunkan kat aku..
u're my truly senpai!haha..
dulu masa kat matrik kau jugak yang kenalkan aku dunia kpop dan jpop ni..kau buat aku sampai addicted..
pastu sekarang kau tambahkan lagi 'ketagihan' aku kat depa!..tapi takpe, aku suke!hehe..
huh!banyak pulak merepek..cakap terus kat kau pun boleh..adehh!..
apa-apapun nani senpai, aku sayang kau la..
teruskan jadi SPYSisme!!... 

sori aku curik gambar facebook kau!hehe....


love,


Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?