new bloglist
new home new bloglist new bloglist

09 Disember, 2010

Home » » segan-segan ayam aku nak tulis pasal dia..ngeh3

segan-segan ayam aku nak tulis pasal dia..ngeh3

Salam readers..
phew!baru je habis test komputer tadi..alhamdulillah lulus..hehe..huh!nak kena sambung 30 days letter challenge tak habis lagi rupanya..

day 15: the person you miss the most


kalau bab rindu- rindu ni malu pulak nak cerita..kihkih..mesti la rindu mr.raksasa yang berada di perantauan!huhu..tak payah la buat surat cinta nanti dia segan aku pun segan jugak nak ber-letter letter kat sini..hihi..takde privacy u know..

kenapa aku rindu dia?bukannya tak boleh kontek kan.huhu..mesti tu yang korang pikirkan..mana ada kontek sangat pun..dalam seminggu kitorang kontek ada la dalam sekali kadang-kadang tu je la kitorang kontek dua kali dalam seminggu..tu pun tengok la tahap kebizian dia..kalau tak bizi takde la aku kontek..

kat sesawang lain?facebook?twitter?tak payah cakap la dia nak bermanja-manja dengan aku kat situ..takde nye der..setakat reply macam tu je ada la kat twitter..lagipun buat pe kita nak bermanja-manja depan orang..nanti orang kata aku sorang je ada pakwe..sekarang pun aku agak kurang tulis pasal dia kat blog..aku rasa la..dia pun dah jarang datang blog aku..*tachink kejap*

k la, nak bertachink tachink main game yang aku baru je habis download..Harry potter and the sorcerer's stone..huh!kena tamatkan ni..sebelum ni dah tamatkan game Harry potter and the chamber of secret..ok, lepas ni download yang ketiga sampai keenam..hoyeah!!

thanks for reading..