new bloglist
new home new bloglist new bloglist

01 Disember, 2010

Home » , , » p/s i love u

p/s i love u

(ihsan tumblr)

kalau la masih ada yang tulis surat macam dalam gambar mesti mesej tersebut amek masa berbulan atau berminggu untuk sampai..tu pun kalau la yang menerimanya nanti adalah orang yang betul atau botol ni mendarat di perkampungan yang betul..kalau tak?sia-sia je la tulis surat tu kan..
nak bagi kat orang A orang B pulak yang dapat..tak pasal-pasal orang B pulak perasan ada orang minat kat dia..hehe..nasib la kalau orang A dapat tu pun rasenye tipis kot..huhu..
aku nak try bagi macam ni la kat dia..hehe..(berangan lebih)..aku nak luahkan kemarahan perasaan aku kat dia..haha..kalau dapat nasib la..kalau tak dapat alhamdulillah..sebab dalam tu aku nak cakap apa yang aku tak puas hati kat dia!hoho...


p/s haih, mr.raksasa....