perubahan ke arah kebaikan

Salam...
day 28: someone that changed your life

ok, sebelum panjangkan task aku kali ni aku perasan yang 30 day letter challenge ni dah tak macam letter pun tapi kepada kata-kata aku. maknanya aku dah lari dari apa yang sepatutnya aku buat tapi takpe la sebab benda ni pun bukan contest ke apa kan.huhu..

someone that changed my life..memang ada seorang kawan aku yang dah merubah diri aku daripada tak berapa nak baik kepada yang lebih baik. aku dulu bukan la jahat sangat, nakal budak-budak biasa la kan. tapi lepas aku kenal insan yang aku sayang ni (kawan je..) banyak perkara yang telah berubah. perubahan tersebut adalah atas kehendak aku sendiri.alhamdulillah..itulah dia orang panggil kawan sejati kan.

sebelum ni aku takde buruk sangat perangai tapi ada la juga kelemahan. biasalah, manusia takde yang sempurna dan banyak melakukan khilaf sama ada sedar atau tak sedar.aku kenal dia agak lama tapi sebelum ni kami tak pernah tegur. dah lama-lama dan bila ada peluang berborak baru kami jadi rapat. tak perlu aku bagitahu sape dia, biar aku je yang tahu. taktahu la macam mana aku boleh rapat dengan dia sebenarnya tapi dia memang kawan yang baik.

orang kata, berkawan biar beribu bercinta biar satu.walaupun takde kena mengena dengan entri ni..aduhai..otak aku dah distract dengan status member facebook aku tadi.huhu..(tiba-tiba jadi cepat confuse.) takpe la, mungkin aku memerlukan rehat yang secukupnya. hamek!suka sangat buat entri pepagi buta.
wallahu a'lam..

p/s ini entri autopublish..


shutting down.....

Ulasan

PuanPepel berkata…
teruskn menuju kebaikan :)
Zazachan berkata…
cikpepel: ye, insyaAllah.. =)

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?