orang yang ramah sampai bila-bila jadi ingatan

Salam.. 
day 27 : the friendliest person you knew for only one day


siapakah? semestinya orang yang akan aku bagitahu ini adalah orang yang sememangnya ramah dan sangat-sangat friendly selama aku kenal orang. apa taknya, dalam sehari aku boleh bergurau-gurau dengan dia macam dah lama kenal. dasyat ke tak penangan dia tu. aku pun orang dah friendly macam tu aku ikut je la gerak dia..cehh..macam gerakan menyerang pulak..hehe..

aku kenal kawan aku ni kat matrik. dan dia orang pertama yang bercakap dengan aku masa tu. yela, sama bilik lagipun. aku ingat lagi perkataan pertama yang dia cakap kat aku,

sape nama tadi ek?dah lupa..


haha..tu perkataan yang dia tanya kat aku. padahal tu baru first time tanya kata dah lupa nama aku. ntah bila masa aku bagitahu nama aku pun tak tahu..haha..selepas tu aku rapat dengan dia dan aku ikut je mana dia pergi. ikut dengan kawan-kawan sekolah dia la. nasib baik kawan-kawan dia pun ok macam dia.tapi dia lebih friendly la aku rasa. sampai sekarang kot aku contact lagi dengan dia.

aku sebenarnya taknak bagitahu sape orangnya sebab nanti dia kembang setaman.haha..apa taknya aku rasa dah banyak kali juga aku buat entri pasal dia.tak pasal-pasal dia tak henti-henti senyum baca entri ni. aku rasa kalau aku tak bagitahu pun dia tahu aku cakap pasal sape..hehe..

you know who i'm talking about, senpai..

wallahu a'lam..

Ulasan

alin berkata…
sape yg xsuka kawan ngn org peramah..kan??huhuhu.. :P
Zazachan berkata…
rossa alina: betul2.. =)
PuanPepel berkata…
saya peramah juge..hik...tapi sumtimes laser yu!
Zazachan berkata…
cikpepel: laser tu pkara bese..hehe.. xD

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?