next!!!...

Salam readers..
ok sekali lagi..huh!berturut-turut entri aku ni.nak buat macam mana dah tertinggal satu semalam.kira denda untuk diri sendiri la ni.huhu..

day 11: a deceased person you wish you could talk to


macam takut je nak mulakan.hehe..sebenarnya aku nak sangat bercakap dengan arwah datuk dan nenek aku belah ayah sebab aku tak pernah jumpa mereka.kira tak sempat dapat kasih sayang mereka la.


dear datuk dan nenek,

taktahu la aja kena panggil apa sebab ayah pun tak bagitahu kami apa yang perlu kami panggil datuk dan nenek.yela, kami tak sempat lahir (atau tak sempat bercakap) datuk dan nenek dah takde dah..
ayah selalu cerita macam mana keadaan keluarga dia.macam mana atuk dan nenek didik dia dan makcik-makcik saya.kadang-kadang ada yang lucu ada yang sedih.
tapi kalau semua tu diceritakan oleh atuk dan nenek sendiri kan seronok.
dapat la kami tengok dan tahu sendiri pengalaman tuan punya badan kan.
takde apa nak cakap lagi.
aja harap atuk dan nenek berada di kalangan orang-orang yang beriman.
sebelum tamatkan surat ni,aja sedekahkan AL-FATIHAH.
semoga roh atuk dan nenek dirahmati Allah.amin..


love,




Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?