nak jadi sape?

Salam readers..
surat cinta masih diteruskan..lama dah rupanya..

day 18: the person that you wish you could be


sejak aku kecik, i mean masa aku start minat YUI aku dah mula rasa nak jadi macam dia..bukan nak jadi apa, aku suka dia sebab dia pandai main gitar..bagi aku perempuan yang main gitar nampak cool..macam yuna..aku memang suka perempuan yang pandai main gitar ni..hehe..


YUI yang comel..she inspires me..(ihsan google imej)


fine..fine..mesti korang tanya aku balik kenapa aku taknak jadi macam yuna kan..ntah la aku pun tak tahu kenapa.tapi aku rasa YUI lebih cool..haha..takde la, aku kan minat YUI dah lama atau dengan kata lain aku kipas susah nak mati dia..cehh..so,, aku nampak dia dulu la..huhu..


tapi better jadi macam yuna kan, dah la pandai main gitar bertudung pulak tu..aku kan perempuan bertudung..eh, aku nak jadi macam YUI sebab dia pandai main gitar je..bukan nak tiru 100%..huhu..lagipun aku sebenarnya tak berapa suka pakai shawl sangat..kadang-kadang je la aku pakai..ikutkan aku lebih selesa pakai tudung biasa..nampak lagi kemas kalau aku pakai shawl macam serabut sikit..aku je nampak serabut, orang lain pakai ok je..huhu..nampak sangat aku tak reti pakai..


eh, ada pulak gambar dia pakai tudung macam ni..hehe..(ihsan google imej)





Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?